روانشناسی

گل ها و گیاهانی که نماد دوست داشتن هستند

هر گیاهی زیباست و ما را به شیوه ای خاص به وجد می آورد اما بعضی از آن ها معانی ویژه ای دارند. گاهی با رایحه معطر آن ها عشق را به یاد ما می آورد و گاهی با برگ های عجیب و غریب ما را مجذوب خود می نمایند. در این مقاله، معنای 27 گیاه نماد محبت، دوست داشتن و عشق که...

23 بهمن 1402

12 خاصیت معجزه آسای جوشانده برگ پرتقال

مصرف برگ پرتقال می تواند رسوب های مختلف رگ ها را از بین ببرد و از بیماری قلبی پیشگیری کند، این گیاه خواب آور است و در درمان اسکوربوت و راشیتیسم هم موثر است، علاوه بر این برگ پرتقال خاصیت ضدعفونی کننده نیز دارد.

19 شهریور 1402

دلیل محبوبیت تلفن های رومیزی پاناسونیک چیست؟

در دنیای تلفن های رومیزی، دستگاه های پاناسونیک از گذشته محبوبیت بسیاری دارند و در بسیاری از خانه ها و ادارات از آن ها استفاده می شود، اما دلیل این محبوبیت چیست؟

16 بهمن 1401

خوشگذرانی تنها در یک زمان محدود به زمین های نمکزار بولیوی می آید!

کوهنوردان مدت هاست که برای یافتن چشم اندازهای Salar de Uyuni، بزرگترین دشت نمکی سطح زمین، آتشفشان های مجاور آن و تالاب های رنگارنگ، به بولیوی می آیند. از سوی دیگر، مسافرین لوکس به علت عدم وجود مکان مناسب اقامت در منطقه زمین های نمکزار بولیوی، نسبتا کم هستند....

16 دی 1401

دانیه عقیل، زن تاریخ ساز عربستانی، کیست؟

به گزارش CNN، دانیه عقیل برای دومین دوره مسابقات رالی داکار آماده می گردد. تقریباً بیش از دو سال پیش، این ورزشکار متولد جده حتی هرگز این نوع مسابقه را امتحان نکرده بود. چرا که او اهل کشوری است که در آن زنان از سال 2018 مجاز به رانندگی در جاده های عمومی شدند.

13 دی 1401

چگونه جلوی درد دست ناشی از استفاده طولانی از گوشی را بگیریم؟

اگر شما هم هنگام استفاده از تلفن همراه احساس درد در ناحیه دست خود دارید، برای پیشگیری این راهکار ها را امتحان کنید.

1 مهر 1401

بعد از 50 سالگی خوردن این میوه ها بیشتر اهمیت دارد

برخی از میوه ها به علت داشتن قند زیاد، در سال های اخیر بدنام شده اند اما فواید بسیار مهم میوه ها واقعا می توانند در نیمه دوم زندگی انسان ها به ارتقای سلامت یاری نمایند.

1 شهریور 1401

زیباترین باغ های جهان ، بخش اول

بدون شک، سپری کردن اوقات در درون طبعیت، تاثیر به سزایی بر بدن و فکر می گذارد. فصل بهار و تابستان، بهترین زمان برای بازدید از طبیعت است. با نزدیک شدن به فصل بهار، قصد داریم تا به شما، زیباترین باغ های جهان را معرفی کنیم. همراه با ما باشید.

22 مرداد 1401

خرید قرص و مکمل های سلامت فکر و حافظه را فراموش کنید!

یک نظرسنجی نو نشان داد که حدود 25٪ از بزرگسالان بالای 50 سال، برای تقویت سلامت مغز خود، با وعده افزایش حافظه و توجه و تمرکز دقیق تر، بعضی قرص و مکمل ها را مصرف می نمایند. اما مشکل در اینجاست که هیچ اثبات و علت محکمی بر اثربخشی این مکمل ها وجود ندارد.

22 مرداد 1401

این گیاهان آپارتمانی مخصوص اتاق خواب هستند

شما می توانید با به استفاده از گیاهان تصفیه کننده هوا یا گیاهان اکسیژن ساز در شب، کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید.

15 مرداد 1401

8 نکته برای بستن چمدان سفر

حتما برای شما پیش آمده است که هنگام جمع کردن وسایل و قرار دادن آن ها در چمدان، دچار استرس و کلافگی شوید و در نهایت با زور و فشار زیپ چمدان را ببندید. در این مطلب خبرنگاران ، نکاتی را مطرح می کنم که به شما یاری می نماید وسایل خود را به راحتی در چمدان قرار...

14 مرداد 1401

5 اشتباه ورزشی رایج که از سالم پیر شدن جلوگیری می نمایند

همه ما بارها شنیده ایم که ورزش منظم برای سلامتی مفید است. ورزش نقش مهمی در کنترل وزن و پیشگیری از چاقی دارد، قلب و گردش خون را تقویت می نماید و احتمال ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد، عملکرد هورمون انسولین را بهبود می بخشد و قند خون را تنظیم می نماید...

9 مرداد 1401

خواب زمستانی انسان در فضا محقق می شود؟

فرستادن انسان ها به هر نقطه ای در فضا فراتر از ماه، تدارکات مربوط به سلامت، غذا و روانشناسی را به محدودیت هایی می رساند که تازه در حال درک آن هستیم. یکی از ایده ها برای رفع این محدودیت ها، به خواب زمستانی فرستادن انسان ها در فضا است، اما این ایده تا چه...

1 تیر 1401

طرز تهیه چای سفید؛ نوشیدنی مقوی و گرم چینی

با طرز تهیه چای سفید، یکی از خوش طعم ترین انواع چای شناخته شده در دنیا بشناسید و با تهیه آن در منزل از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

31 خرداد 1401

توصیه های بهداشتی در ایام نوروز

خبرگزاری خبرنگاران-مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: در ایام نوروز گاهی سبک زندگی از حالت عادی خارج و سبب تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود.

19 خرداد 1401

10 کلیشه که در تمام فیلم های کریستوفر نولان به چشم می خورند

در فیلم های تمام فیلم سازانی که فیلم های متعددی ساخته اند، می توان شاهد تکرار برخی عناصر بود. در حالی که برخی از این عناصر به کلیشه تبدیل می شوند برخی دیگر لزوما عناصر بدی نیستند.

19 خرداد 1401

احمدی: در المپیک زمستانی مسئولیت زیادی روی دوشم است، تلاش می کنم جزو 30 نفر برتر شوم

اسکی باز المپیکی ایران ابراز امیدواری کرد که بهترین عملکرد را در بازی های المپیک زمستانی 2022 داشته باشد و حتی بتواند در جمع 30 اسکی باز برتر قرار بگیرد.

19 فروردین 1401

اُمیکرون باعث کووید طولانی می گردد؟

با افزایش موارد ابتلا به کووید-19 ناشی از توسعه سویه اُمیکرون در سراسر دنیا، نگرانی هایی در خصوص بازگشت علائم طولانی مدت این بیماری از جمله تنگی نفس، خستگی، مه مغزی، اضطراب و حتی افسردگی مطرح شده است.

7 اسفند 1400

اگر نمی توانید بخوابید، چه کار کنید؟

بهترین ها: خیلی از افراد هر شب با بیخوابی دست و پنجه نرم می نمایند و بیشتر اوقات تا ساعاتی از نیمه شب در رختخواب این پهلو به آن پهلو می شوند بلکه بالاخره خواب شان ببرد. آیا وقتی واقعا خواب تان نمی برد باید با خودتان کلنجار بروید؟

20 دی 1400

معجزه انار میوه پاییزی، درمان عفونت ها با انار کبابی

خبرنگاران : برترین داروی خوراکی برای از بین بردن انواع عفونت ها انار آتشین است.

15 دی 1400
تعداد: (50)