خوشگذرانی تنها در یک زمان محدود به زمین های نمکزار بولیوی می آید!

به گزارش وبلاگ اندورید، کوهنوردان مدت هاست که برای یافتن چشم اندازهای Salar de Uyuni، بزرگترین دشت نمکی سطح زمین، آتشفشان های مجاور آن و تالاب های رنگارنگ، به بولیوی می آیند. از سوی دیگر، مسافرین لوکس به علت عدم وجود مکان مناسب اقامت در منطقه زمین های نمکزار بولیوی، نسبتا کم هستند. اما این کمبود قرار است در سال 2018 رفع گردد چرا که قرار است دو ترکیب عالی به وسیله یک شرکت مسافرتی در مرکز این منطقه دور افتاده نصب گردد. شرکت مسافرتی Black Tomato در طی سال های گذشته، در عجیب ترین مکان های جهان از جمله ‫زمین های نمکزار در بولیوی‬ ، برنامه های سفارشی بسیاری را برای مسافران خلاق فراهم نموده اند. این کمپانی بعد از تست کردن آب در مرکز های فریبنده اروپا، به منظور فراهم کردن مکان های موقتی، طراحی سری های مشهور و بزرگ Blink خود را در سال 2016 در اقصی نقاط جهان به طور ویژه شروع نموده است. در ادامه مطلب با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید...

خوشگذرانی تنها در یک زمان محدود به زمین های نمکزار بولیوی می آید!

بزرگترین دشت نمکی سطح زمین کجاست؟

این مکان های منحصر به فرد که در میان منظرههای زیبای زمین برپا شده اند موقتی هستند و بعد از این که مهمان ها آن جا را ترک کردند، این پناهگاه های گران قیمت و عجیب برچیده می شوند تا اثری بر روی طبیعت آنجا نگذارند.

با این حال، در بولیوی، این رویکرد کمی متفاوت خواهد بود. در ماه های آگوست و اکتبر، دو سایت جداگانه برای مسافران ساخته شده است که به آن ها فرصت می دهد تا از منظره ها باشکوه کشور مخصوصا زمین های نمکزار بولیوی تماشا نمایند. هزینه های تدارکاتی برای مسافران کمتر است و به این معنا است که Blink حتی نسبت به قبل ، برای مسافران مناسب و ارزان می گردد. اولین سایت مجموعه ای از گنبدهای خصوصی است که در ‫زمین های نمکزار در بولیوی‬ ، تنها محلی که اجازه اجرای این فضای بزرگ سفید را دارد، واقع شده است. دیگری، مجموعه ای یورت های مجذوب کننده و باشکوه است که امکان ساکن شدن در Eduardo Avoroa Nature را فراهم می نماید و با ماندن در آنجا، دسترسی به تالاب های پر از فلامینگو و صحرای Salvador Dali که می توان کهکشان راه شیری را در آنجا دید، بسیار آسان می گردد.

Blink در سفر به بولیوی این امکان را برای مسافران فراهم میکند. که سفر خود را در مرکز La Paz آغاز نمایند. بعد از گذراندن یک شب در هتل زیبای Atix، مهمانان تور خصوصی خود را با هنرمند برجسته Gaston Ulgade و به اصطلاح Andy Warhol از Andes، آغاز می نمایند.

و البته منظره شگفت انگیز، Salar de Uyuni و فراتر از آن است. مهمان ها با جیپ های خصوصی بین مکان های عالی منتقل می شوند و به آن ها این فرصت داده می گردد از بالون هایی که در هوا سوار می شوند، زیبایی این منظرهها را کشف نمایند.

بعد از بازگشت به اردوگاه، برترین غذاها، که به وسیله آشپزهای محلی درست می شوند، را برای آن ها فراهم مینمایند و در کنار آن ها هم برترین نوشیدنی های محلی هم برای آن ها آورده می گردد. در هنگام خواب هم گنبد های Salar این امکان را برای مهمانان فراهم می نماید که از پنجره به آسمان خیره شوند و ستاره های زیبا در آسمان را ببینند.

برای بالا بردن مقدار ماجراجویی، مسافران سوار بر یک هواپیمای سبک شخصی می شوند و به La Paz می روند. اما قبل از آن باید برای آخرین بار این صحرای سفید و قله های کوهستان Andean را ببینند.

ما در خصوص شما مطمئن نیستیم، اما به نظر می رسد این، یک جایگزین بی نهایت بهتر نسبت به تور جیپ سه روزه ناهموار می باشد.

منبع: همگردی

به "خوشگذرانی تنها در یک زمان محدود به زمین های نمکزار بولیوی می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی تنها در یک زمان محدود به زمین های نمکزار بولیوی می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید