معجزه انار میوه پاییزی، درمان عفونت ها با انار کبابی

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرنگاران : برترین داروی خوراکی برای از بین بردن انواع عفونت ها انار آتشین است.

معجزه انار میوه پاییزی، درمان عفونت ها با انار کبابی

انار کبابی و روی آتش قرار گرفته در دفع عفونت های بدن بسیار موثر است.

به گزارش وبلاگ اندورید ، انار مش سی یک اصطلاح است مانند سیب زمینی آتشی شده خودمان. وقتی سیب زمینی را می انداختیم در آتش تا کباب گردد و بعد می خوردیم دقیقا این اصطلاح یعنی انار مش سی هم در طب سنتی به معنای انار کباب شده روی آتش است.

برای در امان بودن از انواع عفونت ها می توانید یک انار را در آتش بیندازید تا کباب گردد و گوشه ای بگذارید تا خنک گردد. این انار کبابی را به ویژه در شب بخورید و تمام رگه ها و بخش های آن را مصرف کنید به جز پوست انار را. حدود 20 دقیقه باید بجوشد تا جوشانده آن مفید واقع گردد. برای زنان باردار چرک خشک کن شیمیایی نمی توان تجویز کرد اما این انار آتشین برای آنها بسیار مفید است .

طرز تهیه انار کبابی برای شهری ها

شما اگر این انار را شب بخورید صبح که از خواب بیدار شوید متوجه می شوید که تمام عفونت های بدن تان ریشه کن شده است. اگر شما در شهر زندگی می کنید و امکان قرار دادن انار روی آتش را ندارید می توانید از شعله پخش کن بهره ببرید. یک شعله پخش کن را روی گاز قرار دهید و با شعله کم انار را 20 دقیقه روی آن بگذارید تا انار درون خودش بجوشد. هرازگاهی انار را بچرخانید. خواهید دید گه به مرور زمان چرک های بدن چه برونشیت های مزمن مربوط به ریه، چه گوش درد، چه عفونت های سرماخوردگی و چه گلودرد به کلی از بین می رود.

منبع: رکنا

به "معجزه انار میوه پاییزی، درمان عفونت ها با انار کبابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه انار میوه پاییزی، درمان عفونت ها با انار کبابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید