سریال و پخش خانگی

ابراز شرمندگی آقای بازیگر خطاب به مردم ایران

سعید آقاخانی، بازیگر و کارگردان شناخته شده که در ایام نوروز با فصل چهارم نون خ روی آنتن تلویزیون بود در یک استوری اینستاگرامی از ممیزی های اجرا شده در خصوص این سریال برای پخش از تلوبیون (مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه های صداوسیما) انتقاد کرد.

27 فروردین 1402

معرفی فیلم Babylon با بازی مارگو رابی و برد پیت

دیمین شزل (Damien Chazelle) از جمله کارگردان هایی است که توانست به سرعت به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند و در هالیوود رشد اما اما او برای تمام دستاوردهای خودش تا به امروز سخت کوشش نموده است. اولین فیلم برجسته او، فیلم ویپلش (Whiplash) محصول سال 2014 میلادی بود که...

27 شهریور 1401

اوبی ، وان با همان قانون جدای که آناکین زیرپا گذاشت، او را شکست داد

در قسمت ششم سریال اوبی-وان کنوبی شاهد بودیم استاد جدای در نبردی هیجان انگیز دارث ویدر را شکست داد، اما اوبی -وان کنوبی در کمال تعجب، احساس می کرد که خط قرمزی را زیر پا گذاشته است.

31 تیر 1401

معاونت برون مرزی فعلا شبکه نو تاسیس نمی کند

معاون برون مرزی صداوسیما با اشاره به اقدامات این معاونت بیان نمود که تا اطلاع ثانوی بنایی برای راه اندازی و تاسیس شبکه یا کانال تازه ندارند.

10 تیر 1401

سریال هاله؛ نبرد فضایی در دل داستانی رازآمیز

هاله سریالی است که با اقتباس از یک بازی ویدئویی با همین نام ساخته شده. اولین نسخۀ این بازی بیست سال قبل عرضه شد و جزو اولین بازی هایی بود که هم داستان داشت و هم دیالوگ؛ داستانی پر از شورشی و ابرسرباز و آدم های بی طرف. این بازی به خاطر انسجام و کشش داستانش...

27 خرداد 1401

ماد واقعیت مجازی سایبرپانک 2077 شما را وارد نایت سیتی می نماید

ماد تازهی برای بازی سایبرپانک 2077 قرار است عرضه گردد که تجربه واقعیت مجازی را برای این بازی میسر خواهد نمود. طبق اطلاعات منتشر شده این ماد تازه از ژانویه سال تازه میلادی در دسترس خواهد بود.

29 دی 1400

اگر نمی توانید بخوابید، چه کار کنید؟

بهترین ها: خیلی از افراد هر شب با بیخوابی دست و پنجه نرم می نمایند و بیشتر اوقات تا ساعاتی از نیمه شب در رختخواب این پهلو به آن پهلو می شوند بلکه بالاخره خواب شان ببرد. آیا وقتی واقعا خواب تان نمی برد باید با خودتان کلنجار بروید؟

20 دی 1400

علیرضا جاویدنیا مهمان پرنیان صدا می گردد

برنامه پرنیان صدا آدینه، 23 مهرماه میزبان علیرضا جاویدنیا، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و رادیو می گردد.

16 آبان 1400

امی 2021 برگزار گردید، نتفلیکس با تاج و گامبی وزیر برنده عظیم شب

شب گذشته مراسم امی 2021 برگزار گردید تا برترین های تلویزیونی آمریکا را معرفی کند.

5 مهر 1400

ادامه کشمکش ها بر سر مست عشق و شبکه icc

پس از کشمکش های اخیر حسن فتحی و مهران برومند با تهیه کنندگان ترک سریال مست عشق ساعاتی پیش رسانه مجازی ستلایت لست نیوز با انتشار متنی مدعی شد که به طور اختصاصی با تهیه کنندگان ترک سریال مست عشق گفت وگویی داشته و آن ها در این گفتگو به ضرس قاطع بیان کرده اند...

8 خرداد 1400

خبرنگاران اساسی ترین ماموریت پارک علم و فناوری کرمانشاه مانع زدایی است

کرمانشاه - خبرنگاران - رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه، پشتیبانی و مانع زدایی را سیاست اصلی و یکی از اساسی ترین ماموریت های پارک علم و فناوری برشمرد و گفت: پارک علم و فناوری بعد از جذب شرکت ها و در راستا تجاری سازی محصولات آنها به طور سیستماتیک به دنبال...

29 فروردین 1400

یک فوتی و 15 مصدوم در پی واژگونی اتوبوس کارگران

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جان باختن یک تن و مصدوم شدن 15 نفر در پی واژگون شدن اتوبوس کارگران صباباتری خبر داد.

1 اسفند 1399

فیلم های کمتردیده شده سال 2020 را بشناسید

سال 2020 سال خیلی خوبی برای صنعت سینما نبوده، اما آثار متفاوت و لایقی در این سال منتشر شدند که متاسفانه به اندازه لیاقتشان مورد توجه تماشاگران قرار نگرفتند.

28 آبان 1399

دفاع تمام قد حاجی مالکی پایتخت از نقی ، به جای انتقاد تخریب کردند

سیدامیر سیدزاده در نقش حاجی مالکی در سریال پایتخت 6 انتقادهای وارد شده به این فصل از مجموعه پایتخت را بی اساس خواند و گفت: می خواستند تنابنده را تخریب کنند.

5 مرداد 1399

باکس آفیس برای اولین بار در تاریخ به رقم صفر رسید

تحلیلگران٬ نویسندگان٬ ناشران٬ سالن داران و دست اندر کاران سینما متفق القول شده اند که سینما در حال حاضر کاملا متوقف شده است.

25 اردیبهشت 1399

تبادل نظر با مفاخر، نخبگان و سیاسیون در کارستان شبکه سه

کارستان شبکه سه با ادبیاتی نو در حوزه انتخابات؛ مصاحبه با شخصیت های مطرح سیاسی، مفاخر و نخبگان کشور را در دستور کار دارد.

17 اسفند 1398

باید کاری کنیم که آمریکا بار آخرش باشد که چنین جنایتی می کند

این روزها مشغول بازی در پربازیگرترین سریال دفاع مقدس تلویزیون است از لحظه شنیدن خبر شهادت حاج قاسم می گوید که چگونه اضطراب تمام وجودش را فراگرفت.

7 اسفند 1398

مست عشق در آخرین روز های فیلمبرداری

در اخرین روز های فیلمبرداری، تصاویری از حسن فتحی و شهاب حسینی پشت صحنه مست عشق منتشر شد.

23 بهمن 1398

نامه سرگشاده کارگردان انیمیشن آخرین داستان به وزیر ارشاد

اشکان رهگذر در اعتراض به شرایط اکران انیمیشن سینمایی خود، نامه گلایه آمیزی به وزیر ارشاد نوشت.

16 بهمن 1398

جای خالی بی بی مریم ها در کتاب های درسی

رئیس پژوهشکده بختیاری شناسی با اشاره به اینکه یکی از بحث های بسیار مهم در سیستم های آموزشی و تعلیم و تربیت الگو پذیری است، گفت: متاسفانه شاید یکی از ایرادات مهمی که باید در نظام تعلیم و تربیت و در بحث تاریخ برطرف شود، گنجانده شدن شخصیت های مهم تاریخ همچون...

6 آذر 1398
تعداد: (26)