معرفی فیلم Babylon با بازی مارگو رابی و برد پیت

به گزارش وبلاگ اندورید، دیمین شزل (Damien Chazelle) از جمله کارگردان هایی است که توانست به سرعت به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند و در هالیوود رشد اما اما او برای تمام دستاوردهای خودش تا به امروز سخت کوشش نموده است. اولین فیلم برجسته او، فیلم ویپلش (Whiplash) محصول سال 2014 میلادی بود که توانست سه جایزه اسکار را بدست بیاورد.

معرفی فیلم Babylon با بازی مارگو رابی و برد پیت

در پی آن نیز او فیلم لا لا لند (La La Land) را کارگردانی کرد که نه تنها توانست تحسین منتقدان را بدست بیاورد بلکه در گیشه نیز بسیار پیروز عمل کرد و با بودجه 30 میلیون دلاری توانست به فروش جهانی 447 میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیلم توانست در 14 بخش نامزد دریافت جایزه اسکار گردد و در نهایت نیز 6 جایزه اسکار بدست آورد که شامل جایزه برترین کارگردانی برای دیمین شزل بود.

فیلم بعدی دیمین شزل نیز فیلم بیوگرافی اولین انسان (First Man) در خصوص زندگی نیل آرمسترانگ و سفر او به ماه بود که نتوانست همچون آثار قبلی شزل در گیشه پیروز عمل کند و تنها برای 4 بخش مراسم اسکار نامزد شده بود. حالا دیمین شزل در پی آن است تا با کارگردانی فیلم تاریخی و درام بابیلون (Babylon) بار دیگر اثری بزرگ و پیروز را برای بیننده ها به ارمغان بیاورد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی فیلم بابیلون بپردازیم.

داستان فیلم Babylon

اتفاقات فیلم بابیلون در دهه 20 میلادی هالیوود و در دروان گذار از فیلم های صامت به فیلم های دیالوگ محور جریان دارد و بیشتر شبیه به فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon A Time In Hollywood) و لیکریش پیتزا (Licorice Pizza) است. این فیلم داستان گروهی از کاراکترهای مختلف، چه واقعی و چه خیالی را دنبال می نماید که سعی دارند در این دوران از هالیوود، به پیروزیت دست پیدا نمایند و حرفه خودشان را زنده نگه دارند.

بازیگران فیلم Babylon

بازیگران برجسته و بااستعداد بسیار زیادی در فیلم بابیلون نقش آفرینی می نمایند. در این فیلم، بازیگر برنده جایزه اسکار برد پیت (Brad Pitt) نقش کاراکتری به نام جک کنراد را بازی می نماید که الهام گرفته شده از ستاره برجسته فیلم های صامت دهه 20 میلادی به نام جان گیلبرت است که برای حضور در فیلم های دیالوگ محور دچار مشکل شده بود.

برد پیت اخیرا در فیلم اکشن و پر ستاره قطار سریع السیر (Bullet Train) کمپانی سونی به کارگردانی دیوید لیچ (David Leitch) نقش آفرینی نموده و بعلاوه به صورت مختصر در فیلم ماجراجویانه و عاشقانه شهر گمشده (The Lost City) در کنار ساندرا بولاک (Sandra Bullock) بازی نموده است.

بازیگر برجسته و نامزد جایزه اسکار مارگو رابی (Margot Robbie) نیز دیگر بازیگر فیلم بابیلون به شمار می رود که در این فیلم نقش کاراکتری به نام نلی لاروی را بازی می نماید. این کاراکتر از بازیگر کلارا بوو الهام گرفته شده که در اوایل فیلم های دیالوگ دار شکوفا شده بود.

مارگو رابی از زمان حضور در فیلم گرگ وال استریت (The Wolf Of Wall Street) ساخته مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) به معروفیت زیادی دست پیدا کرد و برای بازی در فیلم من تونیا هستم (I, Tonya) و فیلم بامشل (Bombshell) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. او بعلاوه در دو فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) و فیلم پرندگان شکاری (Birds Of Prey) کمپانی دی سی نقش هارلی کوئین را بازی نموده است. فیلم آمستردام (Amsterdam)، فیلم شهر سیارکی (Asteroid City)، فیلم باربی (Barbie) و پیش عایدی یازده یار اوشن (Oceans Eleven) از جمله فیلم های آینده این بازیگر به شمار می روند.

دیگو کالوا (Diego Calva) دیگر بازیگر اصلی فیلم بابیلون به شمار می رود که اخیرا در فصل سوم و پایانی سریال نارکوها: مکزیک (Narcos: Mexico) حضور داشته است. با اینکه او بازیگری نسبتا ناشناخته است اما مطمئنا به لطف حضور در فیلم بابیلون به ستاره بزرگی در هالیوود تبدیل خواهد شد. از جمله دیگر بازیگران فیلم بابیلون نیز می توان لی جون لی (Li Jun Li) در نقش بانو فی ژو، جوآن آدپو (Jovan Adepo) در نقش سیدنی پالمر، جین اسمارت (Jean Smart) در نقش الینور سنت جان و توبی مگوایر (Tobey Maguire) در نقش جیمز مک کی را نام برد.

دیگر بازیگران این فیلم نیز شامل سامارا ویوینگ (Samara Weaving)، کاترین واترستون (Katherine Waterston)، مک مینگلا (Max Minghella)، اولیویا وایلد (Olivia Wilde)، فلیا (Flea)، جف گارلین (Jeff Garlin)، اسپایک جونز (Spike Jonze)، کلویی فاینمن (Chloe Fineman)، لوکاس هاس (Lukas Haas)، روری اسکوول (Rory Scovel) و تعدادی دیگر است.

تاریخ اکران فیلم Babylon

فیلم بابیلون قرار است ابتدا به صورت محدود در تاریخ 25 دسامبر سال 2022 میلادی روی پرده سینماها اکران گردد و سپس کمپانی پارامونت این فیلم را در تاریخ 6 ژانویه سال 2023 میلادی (آدینه 16 دی 1401) به صورت سراسری اکران خواهد نمود.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فیلم Babylon با بازی مارگو رابی و برد پیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم Babylon با بازی مارگو رابی و برد پیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید