ماد واقعیت مجازی سایبرپانک 2077 شما را وارد نایت سیتی می نماید

به گزارش وبلاگ اندورید، ماد تازهی برای بازی سایبرپانک 2077 قرار است عرضه گردد که تجربه واقعیت مجازی را برای این بازی میسر خواهد نمود. طبق اطلاعات منتشر شده این ماد تازه از ژانویه سال تازه میلادی در دسترس خواهد بود.

ماد واقعیت مجازی سایبرپانک 2077 شما را وارد نایت سیتی می نماید

یکی از سازندگان ماد مشهور به نام لوک راس (Luke Ross) اعلام نموده که پروژه تازه او سایبرپانک است. از سوابق راس می توان به ماد واقعیت مجازی برای GTA 5 و رد دد 2 اشاره نمود. او در حال کار روی یک سیستم به نام VR Injection Framework است. بر اساس این سیستم بازی هایی که برای سیستم واقعیت مجازی ساخته نشدند نیز قابلیت این تجربه جالب را خواهند داشت. او گفته که کار با موتور انیمیشن سایبرپانک به نام REDengine 4 هم آنچنان سخت نیست.

راس در مصاحبه ای گفته است:

راس تأکید کرد که علت اینکه تا الان روی ماد برای سایبرپانک کار ننموده است به این علت است که از لحاظ تکنیکی بازی واقعا ثبات زیادی نداشته است. بعلاوه به علت تغییرات زیادی که سی دی پراجکت رد در آن ایجاد نموده است، ایجاد یک ماد نیازمند پشتیبانی بسیار زیادی داشته است. حال که بازی به یک ثبات خوبی رسیده است، فرصت بسیار خوبی برای ساخت مادهای جالب است. این ماد تازه به احتمال زیاد تا قبل از عرضه به روزرسانی بزرگ بعدی سایبرپانک عرضه خواهد شد.

یکی از نکات خوب سایبرپانک آزاد بودن آن برای ساخت ماد است. به حدی که در همان زمان عرضه مادهای زیادی برای رفع کردن مسائل این بازی وجود داشت. بسیاری از مادهای ساخته شده به طور کلی کاربردی نیستند اما بعضی تغییر گسترده ای در بازی ایجاد می نمایند. حال با عرضه این ماد بسیار جالب تجربه سایبرپانک از همواره هیجان انگیزتر خواهد شد. البته ساخت این ماد اصلا راحت نبوده و ممکن است در ابتدا مسائل بسیاری داشته باشد.

منبع: Gamesradar.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "ماد واقعیت مجازی سایبرپانک 2077 شما را وارد نایت سیتی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماد واقعیت مجازی سایبرپانک 2077 شما را وارد نایت سیتی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید