هشت نفرت انگیز تارانتینو سریال شد

به گزارش وبلاگ اندورید، نسخه طولانی از فیلم هشت نفرت انگیز هشتمین ساخته بلند کوئنتین تارانتینو در قالب چهار قسمت از سوی کمپانی نتفلیکس رونمایی شد.

هشت نفرت انگیز تارانتینو سریال شد

نسخه طولانی هشت نفرت انگیز با بازی ساموئل ال. جکسون، کرت راسل، جنیفر جیسون لی، تیم راث، مایکل مدسن و برون درن در قالب چهار اپیزود حدوداً 50 دقیقه ای (در مجموع 210 دقیقه) از سوی کمپانی نتفلیکس عرضه شده و شامل صحنه هایی دیده نشده در نسخه سینمایی 167 دقیقه ای است.

تارانتینو که ساخت فیلم هایی چون داستان عامه پسند، سگ های انباری، حرامزاده های لعنتی، جکی براون، بیل را بکش و جانگوی آزادشده را در کارنامه سینمایی دارد، پس از افشای بخش هایی از فیلمنامه اش توسط یک وب سایت در سال 2014 از ساخت فیلم هشت نفرت انگیز منصرف شد و ابتدا تصمیم گرفت، فیلمنامه اش را در قالب یک رمان منتشر کند اما اوایل سال 2015 پس از آن که هشت نفرت انگیز را در یک تک اجرا به صورت نمایشنامه خوانی به روی صحنه برد. این فیلم در دسامبر 2015 اکران شد و با بودجه 50 میلیون دلاری پیش از 150 میلیون دلار در گیشه سینماهای دنیا فروخت.

روزی روزگاری در هالیوود جدیدترین و نهمین ساخته بلند کوئنتین تارانتینو با بازی برد پیت و لئوناردو دی کاپریو است که کوشش برای رساندن آن به جشنواره کن 2019 ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشت نفرت انگیز تارانتینو سریال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت نفرت انگیز تارانتینو سریال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید