ابراز شرمندگی آقای بازیگر خطاب به مردم ایران

به گزارش وبلاگ اندورید، سعید آقاخانی، بازیگر و کارگردان شناخته شده که در ایام نوروز با فصل چهارم نون خ روی آنتن تلویزیون بود در یک استوری اینستاگرامی از ممیزی های اجرا شده در خصوص این سریال برای پخش از تلوبیون (مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه های صداوسیما) انتقاد کرد.

ابراز شرمندگی آقای بازیگر خطاب به مردم ایران

سعید آقاخانی از اعمال ممیزی در خصوص سریال نون خ برای پخش از تلوبیون (مرجع پخش برنامه های زنده و آرشیوی صداوسیما) به وسیله تلویزیون انتقاد کرد.

سعید آقاخانی، بازیگر و کارگردان شناخته شده که در ایام نوروز با فصل چهارم نون خ روی آنتن تلویزیون بود در یک استوری اینستاگرامی از ممیزی های اجرا شده در خصوص این سریال برای پخش از تلوبیون (مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه های صداوسیما) انتقاد کرد.

او در این مورد نوشت: ممیزی موضوع جالبی است که خودش می تواند دست مایه کار های کمدی خوبی گردد، ولی خب نمی گردد به آن پرداخت. علی الحساب این را خدمتتان عرض کنم که سریال نون خ بعد از ممیزی های تلویزیون برای پخش در تلوبیون مجددا و بدون اجازه ما به وسیله خود تلویزیون ممیزی شدید می گردد که همین باعث شده است پرش های شدبد در طول قسمت ها به وجود بیاید و کسانی که سریال را از تلوبیون می بینند قطعا دچار سردرگمی می شوند. به هر حال شرمسار ایم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید

به "ابراز شرمندگی آقای بازیگر خطاب به مردم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز شرمندگی آقای بازیگر خطاب به مردم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید