اخبار اقتصادی

اعلام ساعت کار و شعب کشیک بانک ملی ایران در روزهای پایانی سال و نوروز

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،تمامی واحدهای بانک ملی ایران از تاریخ 19 لغایت 28 اسفند ماه (به استثناء روزهای تعطیل رسمی) تا ساعت 17 آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان گرامی هستند.

19 اسفند 1402

آئودی TT رودستر فاینال ادیشن معرفی گردید ، نسخه خداحافظی آئودی با TT

آئودی TT آماده جدایی از خط فراوری این برند است. Audi نسخه رودستر فاینال ادیشن این خودرو اسپرت محبوب را معرفی کرد تا مراسم خداحافظی با آن، با شکوه برگزار گردد. TT رودستر فاینال ادیشن 228 اسب بخاری، بلافاصله پس از معرفی وارد خط فراوری آئودی شد.

14 آبان 1402

هزینه 5.8 میلیارد دلاری آمریکا برای این بمب افکن

بنابر گزار نیویورک تایمز، هواپیماهای XQ-58A Valkyrie قرار است با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک بال رباتیک در کنار نیروی هوایی آمریکا قرار گیرند.

7 شهریور 1402

طارمی به درد ما نمی خورد! ، مهاجم ایرانی پورتو با شرایط ما سازگار نیست

ستاره سابق اینتر، از مدیران این باشگاه خواست که مارکو آرناتوویچ را به جای مهدی طارمی به خدمت بگیرند.

22 مرداد 1402

حذف اپلیکیشن خبرنگاران از گوگل پلی به دلیل تحریم ها

اپلیکیشن خبرنگاران از شب سه شنبه 23 خرداد به دلیل تحریم ها از گوگل پلی (فروشگاه رسمی اپلیکیشن گوگل) حذف شده است. در ایمیلی که گوگل برای خبرنگاران ارسال کرده، اعلام شده که این اقدام با استناد به ماده 16.5 توافقنامه توسعه دهندگان اجرا شده که به تحریم های وضع...

27 خرداد 1402

هجوم مستاجران تهرانی به این منطقه تهران

در پی رشد قابل توجه اجاره بهای مسکن در یکسال گذشته، به علت مناسب تر بودن سطح اجاره بها در منطقه 22 نسبت به منطقه 5، گروهی از خانوارها در بازار اجاره، این منطقه را برای سکونت خود انتخاب نموده و همین موضوع منجر به افزایش تقاضا برای اجاره مسکن در این منطقه...

19 اردیبهشت 1402

بمب افکن نابودگر هسته ای چگونه دنیا را نجات خواهد داد؟

مهندسان در تلاشند تا راکتور نمک مذاب را که آمریکا در دهه 1970 از استفاده از آن دست کشید، احیا کرده و آن را با منبع بی نهایتی از انرژی بدون کربن، یعنی توریم،در مسیر حل مشکل بحران انرژی زمین، مورد بهره برداری قرار دهند.

28 فروردین 1402

تجارت ایران و اروپا در یک ماه به 400 میلیون یورو رسید

یورواستات گفت صادرات اتحادیه اروپا به ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی 7 درصد رشد کرد و مبادلات دوطرف در این ماه از 400 میلیون یورو گذشت.

8 فروردین 1402

هوشمندسازی ساختمان راهکاری برای افزایش ارزش و قیمت ساختمان

هوشمندسازی ساختمان یکی از موارد است که این روزها بیش از پیش از اطرافیان خود می شنویم. پیشرفت بی نظیر تکنولوژی در زمینه های مختلف افراد را ناگزیر کرد تا برای زیست بهتر خود و دیگران، بیشتر به آن بها داده و آن را وارد زندگی خود نمایند.

29 اسفند 1401

ادامه قطع رابطه با ایران دیگر به مصلحت نیست

دستیار سابق وزیر خارجه مصر با بیان اینکه ادامه قطع رابطه مصر و ایران به صلاح نیست، تاکید کرد: منافع راهبردی قاهره در پس احیای این روابط است که به نفع دو کشور بویژه طرف مصری خواهد بود.

23 اسفند 1401

راه اندازی دو سامانه جامع گردشگری سلامت و ثبت رویدادهای گردشگری

ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای واصله، راه اندازی دو سامانه جامع گردشگری سلامت و ثبت رویدادهای گردشگری صورت می گیرد.

8 اسفند 1401

شرح سوده نجفی در رابطه با دلیل تعطیلی جلسه دیروز شورای شهر ، به هیچ عنوان شائبه سیاسی کاری وجود نداشت

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در مورد عدم حضور بعضی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز گذشته شورا توضیحاتی ارائه کرد.

3 اسفند 1401

مون پلیه و دیگر شهرهای فرانسه با حمل و نقل عمومی رایگان

مون پلیه (Montpellier) یکی از شهرهای برجسته فرانسه به شمار می رود که قرار است در سال 2023 میلادی حمل و نقل عمومی را برای شهروندان خودش رایگان کند. با اجرای این طرح، مون پلیه به بزرگترین شهر فرانسه تبدیل می گردد که چنین طرحی را به اجرا می گذارد. در ادامه همراه با...

30 بهمن 1401

دلیل محبوبیت تلفن های رومیزی پاناسونیک چیست؟

در دنیای تلفن های رومیزی، دستگاه های پاناسونیک از گذشته محبوبیت بسیاری دارند و در بسیاری از خانه ها و ادارات از آن ها استفاده می شود، اما دلیل این محبوبیت چیست؟

16 بهمن 1401

معرفی ابزار سفر ، وسایل جانبی موبایل که در سفر نباید فراموش گردد.

استفاده از ابزار سفر و تکنولوژی امروزه در زندگی ما مخصوصا در سفرهایمان به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است اگر تنها چند ساعتی به یکی از ابزار ها برای مثال موبایل دسترسی نداشته باشیم واقعا کلافه می شویم . خوب تا اینجاش نکات منفی تکنولوژی بود که به شما...

15 بهمن 1401

حیوانات در حال انقراض دنیا ، انقراض گونه های جانوران در آمریکا

جانوران و حیوانات در گونه های مختلف و بی شماری در این دنیا وجود دارند و بعضی از آن ها فقط در منطقه ای خاص زندگی می نمایند. گاهی اوقات دلایل مختلفی باعث نابودی این جانوران شده یا امکان تولیدمثل و زاد و ولد را در آن ها کاهش می دهد. از این رو روز به روز از تعدادشان...

2 بهمن 1401

توسعه شهرها و روستاهای دارای بافت تاریخی

برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت زندگی در شهرها و روستاهای تاریخی در دستور کار دستگاه های اجرایی نهاده شد.

18 دی 1401

زنگ خطر برای غول فناوری چینی به صدا در آمد ، احتمال تحریم هواوی از سوی ایالات متحده و متحدانش

گزارش ها از کاخ سفید حکایت از آن دارند که دولت ایالات متحده در کوشش است برند چینی هواوی را تحریم کند. اما برای این تحریم، دولت باید متحدان خارجی و داخلی خود را قانع کند.

4 دی 1401

ایلان ماسک: توییتر بلو احتمالا تا آخر هفته آینده برمی شود

ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر گفت توییتر بلو احتمالا تا آخر هفته آینده برمی شود.

22 آبان 1401

جلوگیری از تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی

شهردار شهرکرد گفت: کوشش می گردد با مدیریت حفاری های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی جلوگیری گردد.

19 آبان 1401
تعداد: (364)