معرفی ابزار سفر ، وسایل جانبی موبایل که در سفر نباید فراموش گردد.

به گزارش وبلاگ اندورید، استفاده از ابزار سفر و تکنولوژی امروزه در زندگی ما مخصوصا در سفرهایمان به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است اگر تنها چند ساعتی به یکی از ابزار ها برای مثال موبایل دسترسی نداشته باشیم واقعا کلافه می شویم . خوب تا اینجاش نکات منفی تکنولوژی بود که به شما گفتیم اما می گردد همیشه برای استفاده بهینه و مفید از ابزار ها و گجت های دیجیتال آماده بود . می توانیم از تکنولوژی های تازه و نو استفاده نماییم تا به سرعت کارهای خودمان را به پیش ببریم . مخصوصا اگر بخواهیم به سفر برویم به تکنولوژی ها و ابزارهایی جهت سفر احتیاج داریم یکی از این ابزار ها تلفن همرا ه می باشد ، تا بتوانیم با آن سفری راحت تر داشته باشیم، ما در این متن در مجله خبرنگاران 5 ابزار جانبی تلفن همراه که در سفر می تواند یاری کارتان باشد و باعث گردد که سفری راحت و خاطره انگیز داشته باشد را به شما یادآوری می کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید تا با این ابزار ها و تکنولوژی های مورد احتیاج آشنا شویم.

معرفی ابزار سفر ، وسایل جانبی موبایل که در سفر نباید فراموش گردد.

1) پاوربانک (PowerBank) ، ابزار سفر مفید و کاربردی

تکنولوژی اگرچه خوب است اما همه ما با این مشکل روبرو شدیم؛ مثلا در زمانی که دور از منزل یا محل کار خود هستیم و به برق دسترسی نداریم شارژ باتری موبایل یا تبلت ما تمام می گردد و ما را دچار مسئله ای می نمایدکه گاهی می تواند بسیار ترسناک و یا حتی خطرناک باشد. مخصوصا اگر به خاطر کارتان سفر نموده اید و احتیاج دارید که حتما از اخبار اداره و یا محل کارتان با خبر باشید احتیاج به یک ابزار جانبی به نام پاور بانک خواهید داشت. با پاور بانک می توانید دیگر از این دغدغه و مشکل رهایی یابید. پاور بانک هایی که انرژی باتری موبایل شما را می توانند تا چندین روز برای شما تامین نمایند و گاها ذخیره های انرژی بیشتر از 1000 آمپر هم دارند که می توانند کار شما را راحت نمایند.

2.هدفون های صداگیر(Noise Cancelling Headphones)

در طول سفر مسائل زیادی ممکن است برای ما پیش بیاید و بسیاری از آن ها با تکنولوژی های تازه قابل کنترل هستند اما امان از وقتی که شما در هنگام مسافرت با کسی همسفر باشید که زیاد حرف می زند و یا به اصطلاح پر چانه است و یا این که محیط اطرافتان پر از سر و صدا های آزار دهنده باشد در این زمان یک هدفون صدا گیر می توانید برترین گزینه برای شما باشد. این استفاده از تکنولوژی و ابزار سفر هدفون صدا گیر می تواند به شما یاری کند تا حریم خصوصی خود را حفظ نموده و با گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود و بعلاوه با انجام تماس تلفنی به راحتی با آن سفری خوش و بی سروصدا داشته باشید .

3.هارد اسکترنال

حتما با کندی سرعت گوشی یا تبلت روبرو شده اید مخصوصا موقعی که بخواهید یک فایل پاور پوینت یا یک فایل ویدیویی با کیفیت اچی دی دیدن کنید این مشکل بیشتر می گردد . دلیل اصلی این مشکل پر بودن ظرفیت حافظه موبایل یا تبلت شما می باشد .یا ممکن است بخواهید در طول سفر عکس های خاطره انگیز بگیرید و حتما هم در موبایل و یا تبلت خود موسیقی مورد علاقه را پر نموده اید و عکس های قدیمی که گرفتید یادتان رفته به کامپیوتر انتقال بدهید و در گوشی شما کماکان وجود دارد و دلتان نمی خواهد که آن ها را حذف کنید تا فضای اضافی برای عکس گرفتن داشته باشید. درست می گم یا نه؟ خوب می پرسید راه چاره چیست ؟ راه چاره استفاده از هارد اکسترنال می باشد . این هارد یاریتان می نماید هم بتوانید موسیقی و عکس های قدیمی خودتان را نگه دارید و هم بتوانید عکس های زیبا و خاطره انگیز و تازه در طول سفرتان بگیرید و سفری شاد و پر از خاطره داشته باشید.

4.قاب محافظ:

زمانی که می خواهید گوشی موبایل و ابزار سفر خریداری کنید بسیاری از فروشنده های محترم به شما پیشنهاد می دهد که دستگاهتان را بیمه کنید یا این که برای حفاظت از شکستن گوشی موبایل شما در هنگام ضربه خوردن یا افتادن به زمین حتما یک قاب محافظ تهیه کنید . این قاب های محافظ در طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارند وبسته به سلیقه خودتان می توانید قابی زیبا اما با کیفیت جهت محافظت از دستگاه هوشمند خود تهیه نمایید.

5.مودم جیبی:

یکی از تازه ترین ابزار سفر تکنولوژی ها و ابزار ها مودم های قابل حمل می باشند. همه ما دوست داریم که وای فای رایگان گیر ما بیاید و معمولا دنبالش هستیم ولی خوب پیدا کردن وای فای رایگان به این سادگی ها نیست پس مجبوریم که برای استفاده از اینترنت از سیم کارت گوشی موبایل استفاده کنیم و متحمل هزینه زیادی شویم . آیامی دانستید که برای این مشکل هم راه چاره وجود دارد ؟ بله خیلی ساده است کافی است که یک مودم جیبی تهیه نمایید، با مودم جیبی همیشه و در همه جا آن لاین خواهید بود . اما نکته پایانی و مهم این که همان طورکه همه شما دوستان خوب می دانید این است که شارژر موبایل و usb همیشه در هرجا همراه تان باشد.

منبع: همگردی

به "معرفی ابزار سفر ، وسایل جانبی موبایل که در سفر نباید فراموش گردد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ابزار سفر ، وسایل جانبی موبایل که در سفر نباید فراموش گردد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید