مد و زیبایی

10 طرز تهیه ماسک کدو حلوایی برای جوانسازی پوست و تقویت مو

ماسک کدو حلوایی به علت وجود آنتی اکسیدان های مفید و ویتامین های بی شماری که دارد، یکی از مفیدترین ماسک های صورت است که می تواند به زیبایی و سلامت پوست و مو یاری کند. اما نحوه تهیه ماسک کدو حلوایی چگونه است؟ آیا چیزی در خصوص خواص ماسک کدو حلوایی برای پوست...

23 مهر 1401

بعد از 50 سالگی خوردن این میوه ها بیشتر اهمیت دارد

برخی از میوه ها به علت داشتن قند زیاد، در سال های اخیر بدنام شده اند اما فواید بسیار مهم میوه ها واقعا می توانند در نیمه دوم زندگی انسان ها به ارتقای سلامت یاری نمایند.

1 شهریور 1401

طرز تهیه چای سفید؛ نوشیدنی مقوی و گرم چینی

با طرز تهیه چای سفید، یکی از خوش طعم ترین انواع چای شناخته شده در دنیا بشناسید و با تهیه آن در منزل از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

31 خرداد 1401

نظامی، مدرن ترین خیابان باکو از گذشته تا به اکنون!

برترین خرید عمرتان را در خیابان نظامی باکو انجام دهید! بر خلاف چیزی که از نام این خیابان در اولین بار برداشت می کنید، منطقه نظامی مرکز آذربایجان یکی از قدیمی ترین خیابان ها و بعلاوه یک منطقه خرید لاکچری و مجلل است. ما امروز می خواهیم به شما درباره این...

12 اسفند 1400

خواص و مضرات روغن کلزا

استفاده از روغن مناسب برای پخت و پز و سرخ کردن مواد غذایی یکی از سوالاتی است که بیشتر افراد در پی جواب مناسب برای آن هستند. در واقع آشنایی با ویژگی ها و خواص هریک از انواع روغن ها یاری می نماید تا به انتخابی صحیح در روغن مصرفی برای سلامتی خانواده برسیم....

17 آبان 1400

برای رسیدن به درآمد بالا در رشته میکاپ از کجا شروع کنیم

با توجه به اینکه امروزه آرایشگری به یک صنعت پویا تبدیل شده است و می توان از طریق آن به درآمدهای بالا رسید، افرادی زیادی به سمت این هنر پر سود قدم برمی دارند. اما سوالی که بیشتر تازه واردها مطرح می کنند، این است که چگونه می توان از طریق این رشته به درآمد...

25 فروردین 1400

با خواص توت سیاه و فواید آن آشنا شوید

از مهمترین خواص توت سیاه (black mulberry)، خاصیت ضدسرطانی آن است. توت سیاه به طور ویژه از رشد سرطان سینه و دهانه رحم پیشگیری میکند.

14 آذر 1399

انواع کاغذ دیواری را بشناسید

رپرتاژ آگهی - آیا برای تغییر دکوراسیون و یا ایجاد حس بیشتر به فضا، در فکر نصب کاغذ دیواری هستید؟؟ اگر می خواهید با استفاده از کاغذ دیواری محیط خانه تان را به سطح بالاتری از زیبایی برسانید، بهتر است قبل از هر کاری با انواع آن آشنا شوید؛ چرا که پس از شناخت...

26 آبان 1399

روش شستن پرده های مختلف و ترفندهای برق انداختن آن!

شستن پردهای زبرا، شستن پردهای حریر در لباسشویی دوو و بوش یا هر برند دیگری، شستن پردهای توری در لباسشویی و … از دغدغه های خانم های خانه دار است تا به روش اصولی پرده های خانه را تمیز کنند. در این مطلب بهترین روش ها و ساده ترین روشهای شستن پرده را به شما آموزش...

29 مهر 1399

خبرنگاران دشت شقایق های ملارد برای ثبت در میراث طبیعی آماده می شود

تهران- خبرنگاران- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملارد با بیان اینکه رویش شقایق ها در دشت این شهرستان عمری حدود دو تا سه هفته دارد، گفت: پرونده دشت شقایق های این شهرستان برای ثبت در میراث طبیعی آماده می شود.

9 تیر 1399

جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی تخت سلیمان

تخت سلیمان با استناد به باورها محل تولد زرتشت و از مهم ترین معابد زمان خود بوده که در دره ای وسیع و سبز قرار گرفته و همچنین دریاچه ای زیبا را در خود جای داده است.

6 خرداد 1399

برنامه های ما برای موفقیت و حرکت در جهت حرفه ای ادامه دارد

مالک باشگاه تراکتور سازی با انتشار پیامی به مناسبت شروع سال جدید گفت: برنامه های ما برای موفقیت و حرکت در جهت حرفه ای ادامه دارد.

19 اردیبهشت 1399

یاسوج؛ تشنه عمران شهری، پروژه هایی که از نان شب واجبتر است

خبرنگاران - گروه استان ها: شهر یاسوج طی پنج دهه اخیر رشدی 50 برابری داشته است به طوری که در سال 1344 تنها یک خیابان اصلی داشته و اینک بالغ بر 18 کیلومتر وسعت یافته است.

26 فروردین 1399

تور برزیل ویژه جام جهانی فوتبال 2014

با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری جام جهانی 2014 در برزیل و بالا دریافت تب فوتبال، علاقمندان به حضور در این رخداد بزرگ و خاص خود را آماده حضور در این کشور زیبا، دیدنی و دور می نمایند.

12 بهمن 1398

سفری به اعماق؛ 10 مورد از شگفتی های زیر زمین

سیاره خاکی ما شگفتی های طبیعی و زیبای زیادی دارد. برخی از آن ها جلوی چشمان ما قرار گرفته است، در حالی که تعدادی از آن ها زیر زمین پنهان شده اند و از دید ما دور هستند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا نگاهی بر تعدادی از این شگفتی ها بیاندازیم.

23 آذر 1398

عزاداری های دوره قاجار را در باغ موزه هنر های ایرانی مرور کنید ، تصاویر

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی می توانید با بازدید از باغ موزه هنر های ایرانی، تاریخ تعزیه و شبیه خوانی در قلب تاریخ را مرور کنید.

9 آذر 1398

معماری سلجوقی تمام ویژگی های شیوه های گذشته معماری ایرانی را دارد

معماری سلجوقی که به نام شیوه رازی نیز معروف است تمامی ویژگی های شیوه های گذشته معماری ایرانی را دارد؛ در این دوره ساخت طاق و گنبدهای دوپوسته بسیار پیشرفت می کند و طرح مساجد شبستانی به مساجد چهارایوانه تبدیل می شود.

26 شهریور 1398

برگزاری کارگاه های صنایع دستی در خانه حیرانی یزد

کارگاه های صنایع دستی در کنار هنرنمایی گروه های تئاتر و موسیقی در خانه حیرانی یزد برگزار می گردد.

22 شهریور 1398

دورهمی بعد از سه دهه

سعیده مرادی ـ خبرنگار: دوران درس و مدرسه با تمام سختی ها و محدودیت هایی که در دهه های 60 و 70 داشت، روزهای شیرین و خاطره انگیزی برای بچه ها دیروز است.

8 شهریور 1398

فواید مصرف زنجبیل در وعده صبحانه

زنجبیل یک گیاه بسیار فوق العاده است که خواص و فواید آن بر روی سلامتی انسان باور نکردنی می باشد، همچنین یک گیاه بسیار عالی برای مقابله با سرطان است.

7 شهریور 1398
تعداد: (22)