برنامه های ما برای موفقیت و حرکت در جهت حرفه ای ادامه دارد

به گزارش وبلاگ اندورید، مالک باشگاه تراکتور سازی با انتشار پیامی به مناسبت شروع سال جدید گفت: برنامه های ما برای موفقیت و حرکت در جهت حرفه ای ادامه دارد.

برنامه های ما برای موفقیت و حرکت در جهت حرفه ای ادامه دارد

به گزارش خبرنگار،در متن پیغام محمدرضا زنوزی مطلق آمده است:

می دانم به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس، این روز ها برای همه ما سخت می گذرد؛ به عنوان یک برادر کوچک، از همه می خواهم که با خانه نشینی مطلق، زنجیره سرایت این ویروس را قطع کنیم. مردم ایران به ویژه مردم قهرمان خطه آذربایجان، همیشه در طول تاریخ روز های سخت را با سربلندی پشت سر گذاشته اند و معتقدم با رعایت نکات بهداشتی و خانه نشینی، کرونا به همین زودی ها از کشورمان ریشه کن خواهد شد و بار دیگر صفا، صمیمیت و روز های خوب به ایران عزیز باز خواهد گشت.

ما در سال 98 همراه طرفداران میلیونی مان روز های خوبی را پشت سر گذاشتیم و گاهاً هم نتایج بر وفق مراد نبود و باعث ناراحتی مان شد که البته زیبایی فوتبال هم به همین چیزهاست؛ اما نکته حائز اهمیت، این است که شما طرفداران پرشور تراکتور، هیچگاه ناامید نشدید، پشت تیم محبوبتان را خالی نکردید و حتی در روز های سرد زمستان و در بدترین شرایط هم، اجازه ندادید که سکو ها خالی بماند. شما طرفداران بار ها در سالی که گذشت حماسه آفریدید که بازتاب جهانی هم داشت، نائل آمدن تراکتور به چندین عنوان جهانی از حیث تعداد تماشاگران، بسیار ارزشمندتر از جام های فلزی است. با صراحت اعلام می کنم که شما طرفداران، قهرمانان واقعی فوتبال ایران هستید، واقعاً دستتان درد نکند. همین شور و شوق وصف نشدنی شماست که عزم بنده را برای رساندن تراکتور به قله های افتخار، بیشتر می نماید.

امیدوارم در سال 99 ضمن قرارگیری در صندلی مناسب در لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی را هم برای شما طرفداران پرشور به ارمغان بیاوریم. برنامه های ما برای موفقیت و حرکت در راستا حرفه ای ادامه دارد، برنامه هایی که مبتنی بر خواسته شما طرفداران خواهد بود. امیدوارم سال به سال تراکتور پیشرفت کند و در انتها فصل بیستم به عنوان سومین سال خصوصی سازی تراکتور، به قله فوتبال ایران برسیم.

در انتها، از طرفداران می خواهم تحت هر شرایطی، پشت تیمشان باشند، انتقاد در روز های حساس، همچون تیری هست که قلب تیم را نشانه گرفته است. تراکتور متعلق به شما مردم است، تیمتان را تنها نگذارید و بدون توجه به ادعا های حاشیه سازان، تمامی اخبار مربوط به تراکتور را فقط از پیج رسمی باشگاه در اینستاگرام و تلگرام پیگیری کنید.

امید است سال 99 از نظر مالی، ورزشی و ... باب میل طرفداران پرشورمان باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برنامه های ما برای موفقیت و حرکت در جهت حرفه ای ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های ما برای موفقیت و حرکت در جهت حرفه ای ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید