طراحی گرافیکی و چاپ

جهانی شگفت انگیز ریاضی، خسته کننده ترین اعداد جهان!

اگر می خواهید در پاسخ به سوال: عدد مورد علاقه تان چیست؟ پاسخ واقعاً خلاقانه ای بدهید، می توانید عددی مانند 20067 را انتخاب کنید که هنوز هیچ ورودی در دایره المعارف اسلون ندارد.

21 اسفند 1401

کشف جسد یک پسر با 49 طلسم مختلف ، پنهان کردن جواهر و طلا در بدن او

یک پسر نوجوان با 49 طلسم و مقدار زیادی جواهرات در بدنش مومیایی شده است.

7 بهمن 1401

سوغاتی گرجستان چیست؛ 8 یادگاری زیبا از منطقه قفقاز

مغازه های زیادی در تفلیس، مرکز گرجستان وجود دارند که می توانید سوغاتی های منحصربه فرد این کشور را از آن ها خریداری کنید. در ادامه برخی از سوغاتی های گرجستان را معرفی می کنیم.

13 مرداد 1401

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به صورت رسمی معرفی گردید

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به شکل رسمی معرفی گردید. این خودرو به صورت نقدی و با تحویل فوری به بازار عرضه می گردد. صبح روز پنجشنبه، چهارم آذر ماه، نشست خبری معرفی آسنا توربو اتوماتیک در محل این شرکت در جاده مخصوص برگزار گردید. در این نشست که شهرام فداکار...

8 مرداد 1401

بهبود نارسایی قلبی با کاهش مصرف سدیم

تهران (پانا) - آنالیز نو پژوهشگران کانادایی نشان می دهد که کاهش مصرف سدیم می تواند به بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به نارسایی قلبی یاری کند.

3 تیر 1401

اولین تصاویر واقعی ساعت هوشمند گوگل

اخیرا یک ساعت هوشمند در رستورانی در ایالات متحده مشاهده شده است. تصاویر منتشر شده از این محصول نشان می دهد که احتمالا این ساعت پیکسل واچ، اولین ساعت هوشمند گوگل است. قرار بود این ساعت در کنفرانس سالیانه Google I/O در کنار تلفن همراه پیکسل 7 معرفی گردد. به گفته...

20 خرداد 1401

چاپ اولین مقاله مطالعات بالینی برکت در یکی از معتبرترین مجلات جهان

اولین مقاله مطالعات بالینی کوویران برکت در یکی از معتبرترین مجلات جهان به نام Clinical Microbiology and Infection چاپ شد.

9 خرداد 1401

برندگان جایزه کتاب علمی، تخیلی هیوگو اعلام شدند

به گزارش خبرنگاران ایبنا به نقل از گاردین، برندگان جایزه کتاب علمی تخیلی هوگو در سال 2021 در رشته های مختلف در حالی اعلام شد که این جایزه در امسال هفتاد و نهمین دوره خود را در شهر واشنگتن آمریکا برگزار می نماید. امسال زنان نویسنده بیشتر برندگان این جایزه...

12 بهمن 1400

دیازوکساید (DIAOXIDE)

آموزش بیمار- خانواده: هنگام بلند شدن از شرایط خوابیده آهسته این کار را انجام دهید. نیم ساعت پس از تزریق دراز بکشید.

20 مهر 1400

انتشار بیش از 100 اسم کتاب در 3 ماه نخست سال در آذربایجان غربی

رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، گفت: 102 اسم کتاب در سه ماهه نخست امسال در سطح استان منتشر شده است.

14 شهریور 1400

10 سوال مهم در مصاحبه استخدام کارشناس کنترل پروژه

استخدام کردن افراد برای هر شغل و مقامی همیشه کاری سخت و چالش برانگیز بوده است. هیچ ضمانتی وجود ندارد که شخص مورد قبول در مصاحبه به تمام آنچه که می گوید و ادعا دارد عمل کرده و نیازهای شما را برآورده سازد.

15 تیر 1400

تحولی نوین در ساخت گجت های پوشیدنی با چاپگر سه بعدی

گروهی از محققان ایرانی روشی نوین برای چاپ سه بعدی ساختار بیوالکترونیک انعطاف پذیر همراه منبع انرژی یکپارچه را فراهم می کند که این ابداع تحولی را در ساخت گجتهای پوشیدنی به وجود می آورد.

3 تیر 1400

تغییرات بزرگی که ممکن است بارنزاندنوبل را نجات دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گودریدر، فروشگاه زنجیره ای کتاب بارنزاندنوبل به تازگی مدیری جدید به نام جیمز دانت برای خود انتخاب نموده است که این روزها در آمریکا همه از او و تغییرات بزرگش صحبت می نمایند. فروشگاه های زنجیره ای کتاب بارنزاندنوبل بزرگترین...

1 خرداد 1400

ویژگی جدید واتس اپ خرید را آسان می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، در این اواخر پیام رسان واتس اپ گزینه خرید را به پلتفرم خود افزوده است. کاربران با کلیک روی این گزینه به فهرستی از آیتم هایی قابل خرید هدایت می شوند. این گزینه خرید در اپ را ساده تر می کند.

27 دی 1399

خبرنگاران دبیران پانزدهمین جشنواره بین&zwnjالمللی شعر فجر منصوب شدند

تهران- خبرنگاران- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در احکام جداگانه ای دبیر علمی و دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر را منصوب کرد.

20 دی 1399

رضایی: هر استادی که خوب درس داده از نظر آقایان رکود علمی یافته! ، چرا اساتید بخاطر نداشتن مقاله در isi اخراج می شوند؟

آخرین اصلاحیه آیین نامه ارتقای اساتید، اعتراض بسیاری از کارشناسان را در پی داشت، به همین منظور به تبادل نظر با استادیار دانشگاه تهران پرداختیم تا از چالش های ایجاد شده برای اعضای هیئت علمی پس از اجرای این آیین نامه مطلع شویم.

16 مهر 1399

خبرنگاران درباره میگل سِروانتِس

تهران-خبرنگاران-میگل سِروانتِس یکی از برجسته ترین و مشهورترین نویسندگان جهان به شمار می رود که با خلق شاهکاری به نام دن کیشوت، یکی از بهترین آثار ادبی را از خود بر جای گذاشت. این رمان همه حصارهای جغرافیایی، نژادی، اجتماعی و طبقاتی را درهم شکست و خوانندگان...

29 خرداد 1399

تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت تا ابتدای تیر

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: با ابلاغ سازمان بیمه سلامت، تمامی دفترچه های بیمه سلامت تا ابتدای تیر امسال تمدید اعتبار شده است.

10 خرداد 1399

بهترین فیلم آموزش بورس یا پکیج آموزش بورس را از کجا تهیه کنیم؟

آیا در جستجوی یک فیلم آموزش بورس (آموزش صفر تا صد بورس) یا پکیج آموزش بورس با بهترین استاد آموزش بورس در یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز و موسسه های آموزش بورس در ایران هستید.

7 اردیبهشت 1399

نشست منطقه ای توسعه صنایع و فناوری دریایی در خرمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگاران، نشست منطقه ای توسعه صنایع و فناوری دریایی با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی، رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی و برخی مسئولان و شرکت های مرتبط با دریا صبح جمعه در سالن جلسات دانشکده مهندسی دریا دانشگاه علوم و...

29 فروردین 1399
تعداد: (25)