آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به صورت رسمی معرفی گردید

به گزارش وبلاگ اندورید، آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به شکل رسمی معرفی گردید. این خودرو به صورت نقدی و با تحویل فوری به بازار عرضه می گردد. صبح روز پنجشنبه، چهارم آذر ماه، نشست خبری معرفی آسنا توربو اتوماتیک در محل این شرکت در جاده مخصوص برگزار گردید. در این نشست که شهرام فداکار مدیرعامل شرکت آمیکو، حمید ترکی مدیر فروش و غلام حسین بی ریا مدیر تحقیقات بازار و ارتباط این شرکت حضور داشتند، قیمت نهایی آمیکو آسنا اتوماتیک به طور دقیق 1 میلیارد و 368 میلیون تومان اعلام شد.

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به صورت رسمی معرفی گردید

شهرام فداکار، مدیرعامل شرکت آمیکو اظهار داشت: هدف از ارائه این محصول به صورت خاص و لیمیتد ادیشن به هیچ عنوان سودآوری نیست و صرفاً هدف تقویت کردن برند و نام آمیکو است. فداکار بعلاوه در پاسخ به سؤالی مبنی بر سطح تغییرات این خودرو نسبت به نمونه دنده ای شرح داد: تغییرات بسیار مهمی در این خودرو اعمال شده است که ازجمله مهم ترین آن در بخش فنی می توان به تغییر کامل موتور و گیربکس، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیسم فرمان و در بخش آپشن و امکانات رفاهی به تغییر تریم داخلی، تغییر فرم داشبود و مانیتور و تغییر کلی در فضای کابین خودرو اشاره نمود.

آسنا اتوماتیک از نمای روبه رو

با توجه به اینکه بازه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش در خودروهای پیکاپ با خودروهای سواری فرق دارد، شرکت آمیکو برای آسنای اتوماتیک 2 سال یا 40 هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته است. فداکار در این نشست گفت: درمورد گارانتی آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به خصوص در بخش فنی (موتور و گیربکس)، سعی می گردد تا در هر مورد خرابی احتمالی به جای تعمیر تعویض کنیم تا خیال مشتری از بابت سلامت محصول آسوده باشد.

مدیرعامل شرکت آمیکو توضیح داد: شبکه نمایندگی های ارائه خدمات آمیکو در سراسر کشور آماده ارائه سرویس های لازم به این خودرو است. بعلاوه برای آسودگی هرچه بیشتر مشتریان، طی مدت گذشته 7 نمایندگی را به شبکه خدمات در کشور اضافه نموده ایم؛ ضمن اینکه امداد خودرو آمیکو نیز کاملاً آماده ارائه خدمات به دارندگان این خودرو خواهد بود. وی بعلاوه اضافه نمود: طی سال گذشته شبکه امداد سیار آمیکو به منظور ارائه هرچه بهتر و سریع تر خدمات به مشتریان در این شرکت راه اندازی شد و وسعت بخشیدن به این شبکه همچنان جزء برنامه های اصلی این گروه به شمار میرود.

نمای داخلی آسنا اتوماتیک

دو کابین بودن آمیکو آسنا اتوماتیک و راحتی کابین پشت علاوه بر قابلیت های آفرود، امکان مصرف برای خانوارها در جاده های شهری را هم فراهم می نماید. نخستین تفاوت عمده آمیکو آسنا توربو اتوماتیک با نسخه دنده ای را در کابین خودرو خواهید یافت، جایی که با تریم داخلی کاملاً متفاوت نسبت به نسخه دنده ای روبه رو خواهید شد. کابین آمیکو آسنا اتوماتیک اکنون از ترکیب 3 رنگ مشکی، نقره ای و قرمز تشکیل شده است تا حس لوکس تری را به بیننده القا کند. فرمان 3 شاخه خودرو نیز طرح جدیدی دارد و به دکمه های کنترلی بیشتری مجهز شده است. علاوه بر آن، لوگو آمیکو با حروف بزرگ روی قسمت میانی فرمان درج شده است.

با وجود تغییرات بسیاری که در آمیکو آسنا اتوماتیک اتفاق افتاده است، سهم نمای خارجی از این تغییرات بسیار اندک بوده است و دو نسخه اتوماتیک و دنده ای آمیکو آسنا کاملاً شبیه به یکدیگر است. درصورتی که با محصولات پیکاپ در بازار دنیای آشنایی داشته باشید، به راحتی متوجه خواهید شد که چهره آمیکو آسنا در بخش جلو شباهت انکار ناپذیری به محصولات فورد در دهه اول قرن بیست و یکم دارد. قسمت جلویی آسنا ظاهری خشن، ساده و کاربردی را به نمایش می گذارد تا به راحتی مشتری بتواند میان این پیکاپ آفرودی و سایر کراس اوورهای شهری بازار تمایز قائل گردد.

نمای پشتی آسنا اتوماتیک

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک از موتوری 2.4 لیتری توربو ساخت میتسوبیشی بهره می برد که به یاری سیستم پرخوران توربو توان فراوری 218 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس این خودرو ساخت شرکت پانچ است که پیش از این بر روی خودروهای مطرحی در دنیا نصب شده است. این گیربکس 6 سرعته که حالت اتوماتیک، تیپ ترونیک و حالت رانندگی در برف را بر روی خود دارد، قدرت و گشتاور فراوریشده موتور را به هر چهارچرخ این خودرو منتقل می نماید. آسنا دستی اولین خودرو مجهز به قفل دیفرانسیل اتوماتیک در بازار بود و این سیستم قفل در مدل اتوماتیک هم به قوت خود باقی است.

آسنا اتوماتیک علاوه بر تغییرات اساسی در حوزه فنی، در قسمت ایمنی و آپشن نیز تغییرات مهمی داشته است. مواردی از قبیل تغییر کامل تریم داخلی و فرم داشبورد، سنسور نور، چراغ های روشنایی در روز، استفاده از نمایشگر لمسی متفاوت و مجهز به سیستم ناوبری، کروزکنترل، سیستم تهویه الکترونیکی با تنظیم دستی، آینه های تاشو برقی، دوربین، سنسور پارک جلو و عقب و قفل دیفرانسیل اتوماتیک ازجمله مهم ترین آپشن های این پیکاپ قدرتمند به شمار میرود. در حال حاضر فروش و عرضه 500 دستگاه برنامه ریزی شده است که بخشی از آن تا خاتمه سال جاری و باقی آن در سال آینده عرضه می گردد.

آگهی های خرید و فروش وانت آمیکو آسنا

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ اندورید مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به صورت رسمی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به صورت رسمی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید