انتشار بیش از 100 اسم کتاب در 3 ماه نخست سال در آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ اندورید، رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، گفت: 102 اسم کتاب در سه ماهه نخست امسال در سطح استان منتشر شده است.

انتشار بیش از 100 اسم کتاب در 3 ماه نخست سال در آذربایجان غربی

وی اضافه نمود: از این تعداد 58 اسم در شهرستان ارومیه، 15 اسم در میاندوآب، 10 اسم در بوکان، 9 اسم در مهاباد، 1 اسم در خوی، 5 اسم در نقده، 3 اسم در سلماس و یک اسم در شهرستان شاهین دژ منتشر شده است.

بابازاده ادامه داد: این تعداد اسم کتاب چاپ شده در سطح استان آذربایجان غربی همه رده سنی ها را شامل می گردد و اکثرا موضوعات جامعه را در بر دارد.

این مسئول اعلام کرد: شرایط چاپ کتاب نسبت به مدت مشابه سال قبل از درصد افزایش خوبی برخوردار است و انتظار می رود در نیمه دوم سال هم از فرایند خوبی در مقدار چاپ و انتشار کتاب در سطح استان ببینیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی با اشاره به طرح های حمایتی از نویسندگان، توضیح داد: سال جاری برای حمایت از نویسندگان خرید کتاب ها را در دو مرحله نیمه اول و نیمه دوم سال انجام می دهیم تا نویسندگان و ناشران از طرح های حمایتی کافی در کمترین زمان ممکن بهره مند شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتشار بیش از 100 اسم کتاب در 3 ماه نخست سال در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار بیش از 100 اسم کتاب در 3 ماه نخست سال در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید