اولین تصاویر واقعی ساعت هوشمند گوگل

به گزارش وبلاگ اندورید، اخیرا یک ساعت هوشمند در رستورانی در ایالات متحده مشاهده شده است. تصاویر منتشر شده از این محصول نشان می دهد که احتمالا این ساعت پیکسل واچ، اولین ساعت هوشمند گوگل است. قرار بود این ساعت در کنفرانس سالیانه Google I/O در کنار تلفن همراه پیکسل 7 معرفی گردد. به گفته بعضی منابع، ساعت مشاهده شده در رستوران می تواند یک مدل آزمایشی برای تیم داخلی پیکسل باشد.

اولین تصاویر واقعی ساعت هوشمند گوگل

به گزارش وبلاگ اندورید، اگر این تصاویر واقعی باشند، این اولین باری است که ساعت شایعه شده گوگل با نام روهان را مشاهده می کنیم. به گفته 9to5Google پیکسل واچ به جای تراشه های اسنپدراگون که در بیشتر ساعت های واجد شرایط Wear OS 3 یافت می گردد، از تراشه اگزینوس استفاده می نماید. تصویر منتشر شده، تقریباً شبیه به تصاویری است که در رندر های گذشته منتشر شده بودند.

این ساعت دارای طراحی مینیمالیستی است و صفحه نمایش آن دارای حاشیه های کمی می باشد. این تصویر بعلاوه یکی از رنگ های شایعه شده این ساعت، یعنی رنگ مشکی را تایید می نماید. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این ساعت دارای تاج چرخشی و احتمالاً دو دکمه مخفی خواهد بود. تشخیص این مورد از روبرو کمی سخت است، اما تصویر منتشر شده حداقل یک دکمه در کنار تاج را نشان می دهد. بند ساعت، یک بند اختصاصی گوگل است که شباهت زیادی به بند های اسپرت اپل واچ ژله ای دارد. به نظر می رسد که بند ساعت، مستقیماً به قاب ساعت متصل می گردد و ممکن است رنگ های بیشتری را از این محصول در آینده ببینیم.

این ویژگی ممکن است تعویض بند ساعت را کمی سخت کند. به خصوص زمانی که بیشتر ساعت های هوشمند برتر اندرویدی با بند های ساعت استاندارد، آزادی عمل بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می دهند. ممکن است پیکسل واچ گوگل از پشت قاب ساعت شارژ گردد. ساعت های هوشمند Fitbits Versa 3، Sense smartwatches و اپل واچ نیز به همین ترتیب شارژ می شوند. به گفته بعضی منابع قسمت پایینی ساعت فلزی است، اما به نظر می رسد که با شیشه پوشانده شده است.

این احتمال وجود دارد که تصویر منتشر شده فقط یک نمونه آزمایشی باشد و هرگز فراوری نگردد. بعلاوه ممکن است این ساعت از استاندارد Qi برای شارژ بی سیم نیز استفاده کند. منابع اعلام کردند که هنگام کوشش برای روشن کردن لوگوی بوت هیچ اتفاقی نیفتاده است؛ این احتمالا به این معناست که هنوز هیچ سیستم عاملی روی ساعت نصب نشده است. به احتمال زیاد گوگل از سیستم عامل Wear OS 3 که با همکاری سامسونگ طراحی نموده است، استفاده خواهد نمود.

بعلاوه به احتمال زیاد این ساعت هوشمند ابتدا در آمریکای شمالی، کانادا و اتحادیه اروپا عرضه گردد. یک یادداشت کوچک در پایین جعبه ساعت می گوید: این دستگاه فاقد مجوز قوانین کمیسیون ارتباطات فدرال و صنعت کانادا می باشد و برای مطابقت با مقررات اتحادیه اروپا آزمایش نشده است. بعلاوه اشاره می نماید که این مدل فقط برای آزمایش و توسعه داخلی است و علامت گذاری و بسته بندی نهایی نشده است.

منبع: androidcentral

منبع: فرارو

به "اولین تصاویر واقعی ساعت هوشمند گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر واقعی ساعت هوشمند گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید