راهنمای سفر

توقف در پرواز بهتر است یا پرواز بدون توقف

آیا قصد یک سفر طولانی مدت با هواپیما را دارید؟ برای سفر خود، بلیط هواپیمایی با توقف در پرواز یا بدون آن را ترجیح می دهید؟ آیا انواع پرواز بر اساس توقف در پرواز را می شناسید؟ در این مقاله شما را با انواع پرواز ها آشنا می کنیم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه...

12 دی 1400

هتل شاهان چابهار؛ از هتل های 4ستاره و مشهور شهر، عکس

این هتل بین المللی اقامتی به یادماندنی را در محیطی زیبا و باصفا رقم می زند. هتل بین المللی شاهان به سبب فاصله دورش از بافت تجاری شهر محیطی دنج و همراه با آرامش را برای اقامت مهمانانش فراهم می نماید و به خاطر نزدیکی به بافت قدیمی شهر، بازارهای سنتی و خیابان...

16 آبان 1399

تور برزیل ویژه جام جهانی فوتبال 2014

با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری جام جهانی 2014 در برزیل و بالا دریافت تب فوتبال، علاقمندان به حضور در این رخداد بزرگ و خاص خود را آماده حضور در این کشور زیبا، دیدنی و دور می نمایند.

12 بهمن 1398

آخرین اخبار از هزینه سفر به عتبات بعد از چند برابر شدن قیمت بلیت هواپیما

رضایی گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت هواپیمایی، هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه محرم هیچ تغییری نمی کند.

18 مهر 1398

سفر از واجبات یک تاجر است

عیسی محمدی:همه ما به سفر می رویم؛ همه ما سفر را دوست داریم؛ همه ما از سفر یاد می گیریم و سفر، نکته ها و قاعده هایی دارد تا به ما بیاموزاند.

4 مهر 1398

احتمال زیاد آتش سوزی در یکی از بزرگترین بازارهای سنتی ایران

هر چند مدت زیادی از حادثه آتش سوزی بازار سنتی تبریز نگذشته و هنوز در یادها باقیست ولی انگار وقوع چنین حوادثی نتوانسته تاکنون متولیان امر و کسبه دیگر بازارهای سنتی کشور از جمله بازار سنتی شهر جهانی یزد را از خواب غفلت بیدار کند.

2 مرداد 1398

چیزی که گردشگران را از روستا فراری می دهد

یک کارشناس ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی معتقد است: تا زمانی که برای مناطق روستایی و زیرساخت ها برنامه ریزی و جذب سرمایه نشود، اقلیم ها و مناظر از بین می روند و هیچ جاذبه یا جای جدیدی برای دیدن گردشگران در روستاها وجود نخواهد داشت.

19 تیر 1398

بزرگداشت سال جهانی جدول دوره ای عنصرها در ایران آغاز شد

تهران- خبرنگاران- مراسم بزرگداشت سال جهانی جدول دوره ای عنصرها در ایران به همت موزه ملی علوم و فناوری و به مناسبت نام گذاری سال 2019 میلادی به نام سال جهانی جدول دوره ای عنصرها کلید خورد.

17 تیر 1398

طارم، سرزمینی که تاریخ را با طبیعت پیوند زده است

شهرستان طارم، باغشهر زیتون ایران و سرزمین چهار فصل با زیبایی های ناشناخته اش پیوند ناگسستنی از تاریخ و تمدن باشکوه را با طبیعت بکر و خوش آب و هوا برای گردشگران ایجاد نموده است تا مقصد مناسبی برای مسافران نوروزی مورد توجه قرار گیرد.

8 تیر 1398

دلایل یک رای منفی به لایحه بودجه 98 شهرداری تهران

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که سال جاری آنالیز بودجه متفاوت تر از سال های گذشته بود و به جزئیات بودجه ورود نشد گفت: آنالیز لایحه بودجه کشور در مجلس ضوابط و آئین نامه مشخصی دارد که مجلسی ها بر اساس آن آئین...

4 تیر 1398

پیشنهاد سفر های نوروزی

سفر رفتن به سمت شمال کشور از آن دست مسافرت هایی است که حتی در تعطیلات دو روزه میان سال هم مردم از آن استقبال می نمایند.

1 تیر 1398

بوشهر ظرفیت های تاریخی و طبیعی خوبی برای جذب گردشگر دارد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استان بوشهر جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

30 خرداد 1398

عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر شروع شده است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از شروع عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر اطلاع داد.

15 خرداد 1398

تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی برگزار می گردد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: جشنواره تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی از 5 الی 30 بهمن ماه در شهر تهران برگزار می گردد.

12 خرداد 1398