آخرین اخبار از هزینه سفر به عتبات بعد از چند برابر شدن قیمت بلیت هواپیما

به گزارش وبلاگ اندورید، رضایی گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت هواپیمایی، هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه محرم هیچ تغییری نمی کند.

آخرین اخبار از هزینه سفر به عتبات بعد از چند برابر شدن قیمت بلیت هواپیما

به گزارش خبرنگار ، با توجه به ماه محرم و در پیش بودن اربعین حسینی نرخ بلیت های سفرهای هوایی کربلا روز به روز عجیب تر و گران تر می گردد. چند برابر شدن بلیت های هوایی سفر عتبات عالیات در این بازه زمانی نمایانگر سوء استفاده بعضی از سودجویان از مشتاقان زیارت کربلا و اعتاب مقدسه است.

درباره همین موضوع اکبر رضایی معاون سازمان حج و زیارت در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت هواپیمایی، هزینه سفرهای هوایی به عتبات عالیات در ماه محرم هیچ تغییری نخواهد کرد.

او اضافه کرد: این قیمت های چند برابری مربوط به سامانه ها و دفاتر فروش بلیت های هوایی است که به صورت تک فروشی اقدام به فروش بلیت هوایی عتبات می نمایند.

معاون سازمان حج و زیارت درباره قیمت بلیت های هوایی و زمینی سفر به عتبات گفت: قیمت اعزام هوایی از مبدأ تهران حداکثر 3 میلیون و 900 هزار تومان و حداقل 3 میلیون و 600 هزار تومان است؛ همچنین قیمت اعزام زمینی از مبدأ تهران حداکثر 2 میلیون و 200 هزار تومان و حداقل یک میلیون و 900 هزار تومان است.

رضایی اعلام کرد: زائران سفر به عتبات باید برای ثبت نام به وسیله دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت اقدام نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آخرین اخبار از هزینه سفر به عتبات بعد از چند برابر شدن قیمت بلیت هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از هزینه سفر به عتبات بعد از چند برابر شدن قیمت بلیت هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید