موسیقی

ایران به یکی از کشورهای مهم در حوزه میراث ادبی تبدیل شده است

ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، ایران به یکی از کشورهای مهم در حوزه میراث ادبی تبدیل شده است.

4 خرداد 1402

معرفی ابزار سفر ، وسایل جانبی موبایل که در سفر نباید فراموش گردد.

استفاده از ابزار سفر و تکنولوژی امروزه در زندگی ما مخصوصا در سفرهایمان به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است اگر تنها چند ساعتی به یکی از ابزار ها برای مثال موبایل دسترسی نداشته باشیم واقعا کلافه می شویم . خوب تا اینجاش نکات منفی تکنولوژی بود که به شما...

15 بهمن 1401

چگونه فرودگاه آمستردام با آلودگی صوتی مبارزه کرد؟

فرودگاه آمستردام در 9 کیلومتری جنوب غربی این شهر واقع شده است که با میانگین سالانه جابه جایی بیش از 63 میلیون مسافر و 479 هزار پرواز داخلی و بین المللی به یکی از شلوغ ترین فرودگاه های دنیا تبدیل شده است. به طور میانه روزانه 1300 پرواز یا یک پرواز در دقیقه در...

17 آذر 1401

نگاه حمایتی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی به روشندلان

میراث آریا/ این خبر پیرامون نگاه حمایتی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی به روشندلان برای شما نوشته شد.

2 آذر 1401

زیباترین باغ های جهان ، بخش اول

بدون شک، سپری کردن اوقات در درون طبعیت، تاثیر به سزایی بر بدن و فکر می گذارد. فصل بهار و تابستان، بهترین زمان برای بازدید از طبیعت است. با نزدیک شدن به فصل بهار، قصد داریم تا به شما، زیباترین باغ های جهان را معرفی کنیم. همراه با ما باشید.

22 مرداد 1401

با 5 ابزار آنلاین رایگان ضبط صفحه نمایش آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم 5 ابزار آنلاین رایگان و برتر ضبط صفحه نمایش لپ تاپ یا دسکتاپ را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید به ضبط محتواهای مورد احتیاج بپردازید و در صورت لزوم از آن ها در جاهای مختلف استفاده کنید. بنابراین اگر از لپ تاپ یا دسکتاپ...

3 مرداد 1401

مردان متولد اردیبهشت ماه چه شخصیتی دارند؟

مردان متولد اردیبهشت خونگرم و با احساس، آرام، متین هستند که در نهایت آرامش و آسایش در امنیتی که ساخته فکر خود و بعلاوه محیط اطرافشان است زندگی می نمایند. هر گونه دغدغه، درگیری و بی امنیتی روانی در مردان متولد اردیبهشت کم و یا غیرقابل دید است. افراد پیرامون...

5 تیر 1401

10 کلیشه که در تمام فیلم های کریستوفر نولان به چشم می خورند

در فیلم های تمام فیلم سازانی که فیلم های متعددی ساخته اند، می توان شاهد تکرار برخی عناصر بود. در حالی که برخی از این عناصر به کلیشه تبدیل می شوند برخی دیگر لزوما عناصر بدی نیستند.

19 خرداد 1401

برترین رستوران هایی که برای غذا خوردن در کیش می توانیم انتخاب کنیم

از آن جایی که غذا در سفر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو بهتر است قبل از سفر با بعضی از برترین رستوران های کیش آشنایی شوید.

1 خرداد 1401

چگونه احساسات خود را با کلمات بیان کنیم

آیا تا به حال شده که نتوانید کلماتی را برای بیان احساس واقعی خود پیدا کنید؟ آیا تا به حال مطمئن نبوده اید که دقیقاً چه احساسی دارید؟ بله، نیاز به ابراز وجود ذاتی بخشی از انسانیت است. ییان احساسات نیاز به کلماتی قوی دارد.

6 اردیبهشت 1401

استودیو فیلم سازی به فضا ارسال می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگلیس، شرکت اسپیس انترتینمنت انترپرایز (SEE) که فیلم فضایی آینده تام کروز (بازیگر سینما) را نیز تولید می کند، تصمیم دارد استودیو را تا 2024 میلادی به فضا بفرستد.

4 اردیبهشت 1401

هتل اسپیناس پالاس؛ بزرگترین هتل ایران فردا افتتاح می شود

بزرگترین هتل ایران فردا (دوشنبه 7 دی ماه) همزمان با شب میلاد پیامبر مهربانی و رافت حضرت محمد(ص) و با حضور مسئولان عالی کشور در تهران افتتاح می شود.

5 بهمن 1400

شروع سفرهای استانی بندر بند با شیراز

تهران (پانا) - فیلم سینمایی بندر بند 15 و 16 آذرماه با حضور عوامل فیلم در دو پردیس سینمایی شهر شیراز اکران ویژه خواهد داشت.

3 بهمن 1400

برای شام شب یلدا چی بپزم؟

هزاران سال است که ایرانیان یلدا را جشن می گیرند و از زایش دوباره خورشید در اولین روز زمستان استقبال می کنند. این شب با فرهنگ عامه ما ایرانی ها گره خورده است و همه ما بخشی از خاطرات کودکی مان را با شب یلدا ساخته ایم. درست در آغاز فصل زمستان که طولاترین شب...

3 بهمن 1400

اگر نمی توانید بخوابید، چه کار کنید؟

بهترین ها: خیلی از افراد هر شب با بیخوابی دست و پنجه نرم می نمایند و بیشتر اوقات تا ساعاتی از نیمه شب در رختخواب این پهلو به آن پهلو می شوند بلکه بالاخره خواب شان ببرد. آیا وقتی واقعا خواب تان نمی برد باید با خودتان کلنجار بروید؟

20 دی 1400

یک خیابان تهران به نام خواننده جان مریم نامگذاری شد

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران با تغییر نام بریخ معابر و مکان شهر تهران موافقت کردند و که از مهمترین این نام گذاری ها می توان به نام گذاری معبری به نام استاد خسرو شکیبایی، استاد محمد نوری، استاد حسین گل گلاب شاعر سرود ای ایران، تغییر نام ایستگاه مترو...

19 تیر 1400

اس ام اس و پیغام تبریک عاشقانه عید نوروز 1400

عید نوروز و شروع سال جدید همیشه فرصتی مناسب برای یاد کردن از دوستان، اقوام و آشنایان قدیمی است. بسیاری از افراد در این ایام از اقوام و آشنایان خود دیدن می نمایند و به بهانه تبریک سال جدید دیداری تازه می نمایند. در این میان علاوه بر دید و بازدید، ارسال پیامک...

14 فروردین 1400

باگ برخی از هدفون های ایرپادز مکس استفاده از آن را سخت می کند

با توجه به شکایت های منتشر شده توسط کاربران در فروم پشتیبانی سایت اپل به نظر می رسد که هدفون روگوشی ایرپادز مکس دارای باگی است که باعث می شود باتری این هدفون به سرعت خالی شود.

1 فروردین 1400

اعلام نامزدهای سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر 39

22 بهمن ماه ساعت 18 برنامه اختتامیه در سالن همایش های برج میلاد برگزار و به صورت زنده پخش خواهد شد. در خدمت عکاسان جشنواره هستیم، ولی بقیه مراسم لایو اجرا خواهد شد و میزبان عده ای بسیار محدود خواهیم بود.

16 اسفند 1399

آشنایی با اصطلاحات موسیقی

اصطلاحات موسیقی بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام مربوط به بخشی از موسیقی هستند. موسیقی هم مانند دیگر زبان ها الفبا و اصطلاحات مخصوص به خود را دارد. در این مقاله اصطلاحات رایج و پرکاربرد را توضیح می دهیم.

9 اسفند 1399
تعداد: (31)