معاونت برون مرزی فعلا شبکه نو تاسیس نمی کند

به گزارش وبلاگ اندورید، معاون برون مرزی صداوسیما با اشاره به اقدامات این معاونت بیان نمود که تا اطلاع ثانوی بنایی برای راه اندازی و تاسیس شبکه یا کانال تازه ندارند.

معاونت برون مرزی فعلا شبکه نو تاسیس نمی کند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ اندورید، احمد نوروزی معاون برون مرزی صداوسیما درباره شبکه های نوی که قرار است راه اندازی گردد شرح داد: فعلاً برنامه توسعه ای برای ایجاد شبکه یا کانال مد نظر نیست و عمده توجه ما به ارتقای کیفی و توسعه و عمق بخشی حوزه مخاطبین رسانه های موجود است.

وی درباره مسائل بودجه ای معاونت برون مرزی و بدهی ها که در زمان حضور پیمان جبلی انباشته شده بود و اینکه چقدر حالا از طرف وی برای پرداخت این بدهی ها یاری می گردد؟ مطرح نمود: حقیقتاً در این چند ماهی که ایشان بر کرسی ریاست سازمان صداوسیما بود من شاهد بودم که تخصیص منابع و درخواست هایی که معاونت برون مرزی به حق در طی این سال ها داشت رو به تسهیل رفت. این معاونت سال ها با یک بدهی انباشته روبرو شده بود. بدهی ایجاد شده به علت مسائل کشور بود و بخشی از این بدهی ارزی با یاری های ایشان تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرد. در سال نو هم امید داریم که این یاری ها ادامه پیدا کند.

نوروزی درباره رویکرد های پیش رو نیز مطرح نمود: معاونت برون مرزی در این سال ها مجبور شد صرفه جویی های زیادی را انجام دهد. صرفه جویی هایی که در جا هایی به کیفیت کار آسیب وارد کرد. ما ناگزیر هستیم که بتوانیم در منطقه ها هدف فعالانه عمل کنیم و این امید را داریم که از سال جاری حرکت رو به جلو توسعه ای برون مرزی اتفاق بیفتد. بسیار مهم است نسبت به ارتقای کیفیت محتوا و اطمینان از مصرف محتوایی که در حال فراوریش هستیم و تا به امروز ایجاد شده است در جامعه هدف اقدام کنیم.

وی اضافه نمود: بنابراین برنامه توسعه ای از لحاظ افزایش شبکه و کانال نداریم و کیفی سازی در حوزه های مختلفی خواهد بود. در قسمت برنامه سازی در تلویزیون های خبری اهتمام ویژه ای خواهد شد که برنامه هایی که فراوری می شوند برنامه های شاخصی باشند.

معاون برون مرزی صداوسیما درباره حضور چهره ها و سلبریتی ها مطرح نمود: ما رویکردی را دنبال نموده ایم که یکی پرورش استعداد ها بوده است و در همین یک سال اخیر بعضی از استعداد ها بعد از اینکه به مجموعه برون مرزی اضافه شده و شناخته شده اند الان سرشان دعواست و مجموعه های رسانه ای دیگر یعنی تلویزیون های خارجی در پی آن ها هستند. دنبال این هم هستیم که بعضی از چهره های شاخص که با طراحی هایی که در فکر خودمان سازگار است و البته با مقدورات اقتصادی که داریم به کار بگیریم. برنامه ویژه ما این است که بتوانیم چنین افرادی را هم به مجموعه برون مرزی صداوسیما اضافه کنیم. این راستا تاحدودی آغاز شده است و به زودی ان شالله اتفاقات نوی رخ خواهد داد.

وی درباره حوزه نمایش و ادامه فراوری سریال در آی فیلم نیز توضیح داد: امید داریم در دوره نو خیز قابل توجهی در قسمت فراوریات نمایشی برون مرزی هم داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معاونت برون مرزی فعلا شبکه نو تاسیس نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونت برون مرزی فعلا شبکه نو تاسیس نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید