شروع داوری آثار دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری کتابخانه ملی

به گزارش وبلاگ اندورید، تهران (پانا) - با داوری آثار ارسالی به دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، دبیرخانه این جشنواره اظهار داشت که تا کنون تعداد 104 اثر ارسال شده است و پژوهشگرانِ آثار خود را به صورت کتاب (تصنیف، تالیف، ترجمه)، طرح پژوهشی سرانجام یافته، خاتمه نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری سرانجام یافته با تاکید بر تحول دیجیتال ارائه داده اند.

شروع داوری آثار دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری کتابخانه ملی

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، داوری آثار ارسالی به دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران شروع شد.

براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره تا کنون تعداد 104 اثر ارسال شده است و پژوهشگرانِ آثار خود را به صورت کتاب (تصنیف، تالیف، ترجمه)، طرح پژوهشی انتها یافته، سرانجام نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری انتها یافته با تاکید بر تحول دیجیتال ارائه داده اند.

این جشنواره ملی در حوزه های علم اطلاعات و دانش شناسی، اسناد و علوم آرشیوی، مطالعات ایران شناسی و اسلام شناسی و نسخه پژوهی، تاریخ شفاهی همزمان با هفته پژوهش برگزار می گردد.

داوری آثار ارسالی بر اساس شاخص های تعریف شده در فرم های ویژه مربوط به هر یک از بخش های کتاب، طرح پژوهشی انتها یافته، سرانجام نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری انتها یافته در حال اجرا است.

لازم به شرح است دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش همزمان با شروع هفته پژوهش در آذرماه با شعارپژوهش هدفمند، توسعه فناوری و مرجعیت علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع داوری آثار دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری کتابخانه ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع داوری آثار دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری کتابخانه ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید