واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از نیمه شهریورماه انجام می گردد

به گزارش وبلاگ اندورید، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دغدغه اصلی ما واکسیناسیون دانشجویان است، گفت: طبق قول هایی که وزارت بهداشت به ما داده امیدواریم واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه از نیمه شهریورماه شروع گردد.

واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از نیمه شهریورماه انجام می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ اندورید به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی گفت: در کوشش هستیم تا هرچه زودتر تمامی دانشجویان دانشگاه را واکسینه کنیم تا بتوانیم زمینه حضور دانشجویان در دانشگاه را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: تمامی اساتید و کارمندان دانشگاه واکسینه شدند و این امر موجب شد تا برای بازگشایی دانشگاه آماده تر باشیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید نمود: براساس قول هایی که وزارت بهداشت داده است امیداوریم بتوانیم واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه را هم از نیمه شهریورماه شروع کنیم. در فرایند واکسیناسیون، دانشجویان خوابگاهی و تحصیلات تکمیلی در اولویت تزریق قرار دارند.

وی اعلام نمود: امیدواریم با واکسیناسیون دانشجویان بتوانیم زمینه حضور دانشجویان در دانشگاه را فراهم کنیم البته به نحوی برنامه ریزی خواهد شد که تجمع در دانشگاه صورت نگیرد به طور مثال ممکن است اولویت حضور دانشجویان براساس سال تحصیلی و یا مقطع تحصیلی متفاوت باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در صورتی که شرایط پیک کرونا بهتر گردد امیدواریم بتوانیم بستری فراهم کنیم تا دانشجویان نو الورود بتوانند با دانشکده ها و اساتید خود به صورت حضوری آشنا شوند.

معتمدی اسم کرد: اسکان در خوابگاه های دانشگاه هم باید شناور گردد و یک اتاق تنها به یک نفر اختصاص نیابد البته در جابجایی افراد ضدعفونی کردن خوابگاه ها به طور کامل انجام می گردد.

وی با اشاره به رعایت سختگیرانه پروتکل ها در خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: خوشبختانه باوجود بیماری کرونا در خوابگاه های این دانشگاه با مشکل همه گیری روبرو نبودیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام نمود: درحال حاضر اولویت آموزش براساس فعالیت مجازی است، اما برنامه داریم بتوانیم دروس عملی را در زمان هایی حضوری برگزار کنیم. در درجه اول سعی داریم آزمایشگاه ها، کارگاه ها و پروژه های مقاطع مختلف بخصوص دوره دکتری را برای دانشجویان حضوری برگزار کنیم، اما اگر مجدد شاهد پیک کرونا باشیم تمام تصمیمات متاثر از آن خواهد شد.

معتمدی اضافه کرد: در دوران کرونا 500 تا 900 دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه اسکان داشتند اگر شرایط بهتر گردد تعداد بیشتری را اسکان خواهیم داد. در بحث توزیع غذا برای دانشجویان هم بسیار دقت شد و غذا ها به صورت بسته بندی برای دانشجویان سرو شد.

وی با بیان اینکه در سال 99 جذب قرارداد های صنعتی دانشگاه 4 برابر رشد داشته است، گفت: این امر نشان می دهد که حتی با وجود بیماری کرونا، اما فعالیت های این دانشگاه متوقف نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از نیمه شهریورماه انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از نیمه شهریورماه انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید