هنرمندان زنجانی در روزهای کرونایی ساکت نبوده اند

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرنگاران/زنجان معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هنرمندان زنجانی در روزهای کرونایی نیز ساکت نبوده و به فراوری محتوا پرداخته اند.

هنرمندان زنجانی در روزهای کرونایی ساکت نبوده اند

ایرج داوودبیگی در گفت وگو با وبلاگ اندورید، در رابطه با عملکرد هنرمندان، اظهار کرد: در یک سال گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا، هنرمندان زنجانی در رویدادهای مهم اجتماعی حضور داشته و در این روزها نیز ساکت نبوده و اقداماتی انجام داده اند.

وی اضافه کرد: هنرمندان در این مدت هر آنچه که می توانستند و امکان فراوری آن بوده به انجام اقداماتی مانند فراوری محتوا، فراوری کلیپ و فرهنگ سازی در مورد مقابله با ویروس کرونا انجام داده اند.

این مسئول در رابطه با فضای مجازی، توضیح داد: بعد از آنالیز فضای مجازی و ظرفیت آن، تا جایی که ممکن بوده، فعالیت های هنری خوبی صورت گرفته است؛ ولی بعضی از هنرها که به ساختار جمعی احتیاج داشت، فراوریات کمی داشته که امیدواریم به زودی بعد از نابودی ویروس کرونا همه هنرها کار خود را مانند قبل شروع نمایند.

داوودبیگی در رابطه با برگزاری اولین جشنواره نمایش نامه نویسی در استان، ادامه داد: از لحاظ متون نمایشی، زنجان ظرفیت خوبی دارد ولی در این زمینه باید بیشتر کار کرد، به همین خاطر با برگزاری کلاس ها و ورک شاپ های آموزشی، به رشد و پیشرفت این هنر در استان یاری خواهیم کرد.

وی با اشاره به ارسال 19 اثر به اولین دوره جشنواره نمایش نامه نویسی استان زنجان، اعلام نمود: در سال 1400 نیز علاوه بر برگزاری جشنواره نمایش نامه نویسی، کلاس های آموزشی و ورک شاپ در این زمینه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هنرمندان زنجانی در روزهای کرونایی ساکت نبوده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان زنجانی در روزهای کرونایی ساکت نبوده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید