مسجدی: به دنبال دریافت مجوز برای برگزاری اردوهای ملی هستیم، دغدغه های دبیر را می دانم

به گزارش وبلاگ اندورید، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزش گفت: جلسه فردا خیلی پرچالش خواهد بود و من مجبورم از فدراسیون ها دفاع کنم.

مسجدی: به دنبال دریافت مجوز برای برگزاری اردوهای ملی هستیم، دغدغه های دبیر را می دانم

محمداسد مسجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اندورید در مورد جلساتی که روز گذشته در راستای صدور مجوز برای شروع اردوهای قرنطینه ای تیم های ملی چندین رشته ورزشی برگزار گردید، گفت: جلسه اصلی صبح فردا برگزار می گردد، اما دیرو هم جلساتی داشتیم و صحبت روی پروتکل هایی بود که تا امروز به دست ما رسیده است. وزارت بهداشت و درمان روی این پروتکل ها کار نموده و وقتی آنها را نهایی کرد، تحویل ما خواهد داد.

وی در مورد اینکه از کدام فدراسیون ها پروتکل بهداشتی برای برگزاری اردو به فدراسیون پزشکی رسیده، اضافه کرد: فدراسیون های والیبال، دوومیدانی، تنیس روی میز، کشتی، هاکی و... از جمله این فدراسیون ها هستند.

مسجدی با تاکید بر اینکه جلسه فردای ستاد مقابله با کرونا، جلسه بسیار مهمی است، توضیح داد: ما به دنبال دریافت مجوز برای برگزاری اردوهای ملی هستیم، چون تعدادی از رشته های ما، رویدادهای بین المللی را در پیش دارند و ما مجبوریم یک فکری بکنیم. جلسه فردا (دوشنبه) خیلی پرچالش خواهد بود و من مجبورم از فدراسیون ها دفاع کنم. شرایط ورزش کشور الان شرایط حساس و ویژه ای است و قطعا من مدافع ورزش هستم.

دبیر پیشین فدراسیون کشتی، در مورد اظهارات اخیر علیرضا دبیر که از وزیر ورزش خواسته بود در مورد برگزاری لیگ و اردوهای ملی در کنار کشتی باشد، اظهار داشت: من دغدغه های دبیر را می دانم. کسی که سکاندار یک فدراسیون می گردد اگر قرار باشد زمینه برایش مهیا نباشد، دچار مشکل می گردد. دبیر هم رویدادهای پیش رو را نگاه می نماید که زمان کم است. ما به عنوان نماینده وزارت ورزش پای کار بوده و موضوع را دنبال می کنیم. ضمن اینکه من خودم را به نوعی جزو کشتی می دانم و مدتی دبیر این فدراسیون بودم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسجدی: به دنبال دریافت مجوز برای برگزاری اردوهای ملی هستیم، دغدغه های دبیر را می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسجدی: به دنبال دریافت مجوز برای برگزاری اردوهای ملی هستیم، دغدغه های دبیر را می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید