مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ اندورید، آئین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای خراسان رضوی با مشارکت مدارس امام رضا (ع) امروز شروع شد.

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خراسان رضوی

در این مراسم که با حضور مسئولین آموزش و پرورش و بنیاد فرهنگی رضوی (سازمان علمی فرهنگی رضوی) برگزار گردید تیم های ورزشی از مدارس نواحی هفتگانه استان حضور داشتند.

شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری این المپیاد ایجاد زمینه و انگیزه برای افزایش فعالیت های ورزشی بین دانش آموزان و بعلاوه فرصت سازی برای استعدادیابی ورزشی از میان این قشر است.

او اضافه کرد: مهمترین تاثیر این المپیاد عمومی شدن و فراگیری ورزش در مدارس، افزایش نشاط و تحرک در جهت ارتقای سلامت دانش آموزان و غنی سازی اوقات فراغت آنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: این المپیاد ورزشی با حضور 450 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مدارس استان شروع شده است.

شوشتری بیان نمود: در این المپیاد دانش آموزان مقطع ابتدایی در رشته های متعدد بومی و محلی، طناب زنی و بازی های دبستانی و در مقطع متوسطه در رشته های مجاز آموزشگاهی از جمله بسکتبال، فوتبال، والیبال و تنیس روی میز و نیز رشته طناب زنی و بازی های بومی و محلی تا 12 بهمن ماه سال جاری به رقابت خواهند پرداخت .

وبلاگ اندورید خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید