غربالگری 247 هزار مسافر در مرزهای ورودی کشور

به گزارش وبلاگ اندورید، تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات گفت که تا به امروز 247 هزار و 154 مسافر در مرزهای ورودی کشور، مورد کنترل و پایش سلامت قرار گرفتند.

غربالگری 247 هزار مسافر در مرزهای ورودی کشور

به گزارش جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در اجرای طرح کنترل و پایش سلامت، تا به امروز 247 هزار و 154 مسافر مورد کنترل و پایش سلامت و مراقبت بهداشتی قرار گرفتند.

وی با اعلام آخرین آمار اجرای طرح کنترل و پایش سلامت و مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی رسمی کشور از روز 20 اسفند سال گذشته تا روز پانزدهم اردیبهشت ماه گفت: 11 هزار و 880 نفر تست پی سی آر برای مسافران مشکوک به کرونا اجرا شده که 57 نفر در این مدت در قرنطینه موقت قرار گرفتند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه نمود: این طرح با همکاری وزارتخانه های بهداشت و راه و شهرسازی با هدف شناسایی و غربالگری و انجام تست سریع و نهایی، مدیریت مسافران ورودی و مشکوک، همکاری در قرنطینه موقت و رهگیری تا اتمام فرآیند بیماری و یاری به کاهش شیوع بیماری در سراسر کشور اجرا می گردد و از همه مسافران زمینی، هوایی و دریایی در زمان ورود به کشور غربالگری و در صورت احتیاج تست سریع کرونا گرفته می گردد.

ولی پور ادامه داد: اکنون 471 نفر از امدادگران و داوطلبان هلال احمر در مبادی ورودی در قالب گروه های سه نفره در مرزهای زمینی و گروه های پنج نفره در مرزهای هوایی مستقر هستند و از همه مسافرانی که وارد ایران می شوند تست سریع کرونا می گیرند و مسافران بیمار و مشکوک در صورت احتیاج به نقاهتگاه های پیش بینی شده ارجاع می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "غربالگری 247 هزار مسافر در مرزهای ورودی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غربالگری 247 هزار مسافر در مرزهای ورودی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید