کوشش باشگاه استقلال برای حفظ اسکلت اصلی تیم، احتمال جدایی حسین حسینی در سرانجام فصل

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرگزاری خبرنگاران- مدیران استقلال در روزهای اخیر مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم آغار نموده اند.

کوشش باشگاه استقلال برای حفظ اسکلت اصلی تیم، احتمال جدایی حسین حسینی در سرانجام فصل

به گزارش وبلاگ اندورید، مدیران استقلال در روزهای گذشته مذاکرات اولیه خود را با چند بازیکن این تیم شروع نموده اند. با خاتمه فصل جابجایی قرارداد چند بازیکن استقلال به خاتمه می رسد که شیخ دیاباته، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، هروویه میلیچ و مسعود ریگی از جمله این بازیکنان هستند.

گفته می شود مدیران استقلال برای اینکه بتوانند اسکلت اصلی تیم را حفظ نمایند، از هم اکنون مذاکرات اولیه را با چند بازیکن این تیم شروع نموده اند تا بتوانند هرچه زودتر کار تمدید قراردادها را انجام بدهند. در این بین مدیران استقلال در اولین گام مذاکرات خود را با شیخ دیاباته و هروویه میلیچ شروع نموده اند تا بتوانند این بازیکن را در جمع آبی پوشان حفظ نمایند.

دروازه بان استقلال این روزها شرایط سختی را تجربه می نماید. با شرایط فعلی باید حسین حسینی را اولین بازیکنی دانست که در نیم فصل از این تیم جدا می شود. سیدحسین حسینی از ابتدای فصل که رشید مظاهری به استقلال پیوست، به دروازه بان ذخیره این تیم تبدیل شد با این تفاوت که در زمان فکری با هر اشتباه مظاهری یا شکست استقلال به ترکیب ثابت می رسید و این فرصت را داشت تا خودش را نشان بدهد. اما زمانی که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است حسینی حتی در یک بازی هم در درون دروازه استقلال قرار نگرفته است و برای ادامه کار شرایط سخت و پیچیده ای دارد.

حسینی تا این لحظه رفتار حرفه ای در قبال نیمکت نشینی خود داشته است اما شنیدیم اگر مجیدی فصل بعد هم سرمربی استقلال باشد از این تیم جدا می شود و به تیمی می رود که بیشتر فرصت بازی پیدا کند. حسینی فصل قبل و با جدایی مهدی رحمتی دروازه بان اول استقلال شد اما نتوانست از این فرصت طلایی به نفع خودش استفاده کند و حالا به یک دروازه بان نیمکت نشین تبدیل شده است.

یک رسانه کشور عربستان شکایت دروازه بان پیشین تراکتور از این باشگاه را به عنوان هدیه ای به شاگردان مانو منزس عنوان نمود. رشید مظاهری دروازه بان استقلال اظهار داشت که به خاطر عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه تراکتور، قصد شکایت از این باشگاه به AFC و فیفا را دارد. سایت عربستانی سعودی اسپورت هم با انتشار این خبر و با اشاره به تقابل دو نماینده فوتبال کشورمان با الهلال و النصر، این شکایت را هدیه بازیکن رقیب الهلال به النصر دانست.

این رسانه سعودی همچنین نوشت: انتظار می رود فیفا به باشگاه تراکتور به خاطر پرداخت مطالبات مظاهری اخطار دهد و در صورت عدم تمکین از این هشدار، باشگاه ایرانی از نقل وانتقالات محروم خواهد شد.

تیم های الهلال و النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به ترتیب به مصاف استقلال و تراکتور ایران خواهند رفت.

ممکن است هافبک تیم فوتبال استقلال در بازی با ذوب آهن استراحت کند. فرشید اسماعیلی احتمالا در بازی با ذوب آهن استراحت می نماید تا برابر پرسپولیس کاملا آماده باشد. فرشید اسماعیلی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود اما او در تمرین شب قبل از بازی با الشرطه مصدوم شد و در این بازی غایب بود.

با این حال بعد از آنالیز پزشکان استقلال تعیین شد مصدومیت فرشید اسماعیلی چندان جدی نیست ولی ممکن است مجیدی در بازی برابر ذوب آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر به او استراحت بدهد. فرهاد مجیدی، اسماعیلی را برای بازی با پرسپولیس آماده می خواهد و به همین دلیل هم احتمالا در بازی با ذوب آهن از این بازیکن نیمکت نشین خواهد بود.

فرهاد مجیدی به دلیل اتفاق های بازی با ماشین سازی با مهدی سیاه پوش قطع همکاری کرد. فرهاد مجیدی روز گذشته از مهدی سیاه پوش خواست دیگر در تمرین استقلال شرکت نکند تا به زودی یک عضو جدید به کادر پزشکی این تیم اضافه شود. با این حال از استقلال خبر می رسد مجیدی برای این تصمیم خود دلیل داشته است، ماجرا به بازی استقلال برابر ماشین سازی برمی شود، جایی که یکی دو بازیکن با مراجعه به سیاه پوش به او اظهار داشتند مریض هستند اما پزشک آبی ها بدون در نظر دریافت احتمال ابتلای آنها به کرونا با ترزیق سرم آنها را راهی بازی نموده بود. در ادامه 5 بازیکن استقلال به ویروس کرونا مبتلا شدند و همین مساله باعث شده فرهاد مجیدی از مهدی سیاه پوش بخواهد دیگر در تمرین این تیم شرکت نکند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کوشش باشگاه استقلال برای حفظ اسکلت اصلی تیم، احتمال جدایی حسین حسینی در سرانجام فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش باشگاه استقلال برای حفظ اسکلت اصلی تیم، احتمال جدایی حسین حسینی در سرانجام فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید