عید سال جاری تهرانی؟!

به گزارش وبلاگ اندورید، خوبیِ تعطیلات نوروز، این است که می توانی تا دلت می خواهد بخوابی! یعنی هیچ محدودیتی نداری، مگر اینه عید دیدنی بروی یا کارهای دیگری کنی. ولی خب هرچقدر هم که آدم بخواهد بخوابد، دیدوبازدید کند و در وب دنبال چیزهای جالب بگردد، بلاخره باز کلی وقت آزاد می آورد. قطعا هیچ کدام از ما نمی خواهیم در این زمان حوصله مان سربرود.

عید سال جاری تهرانی؟!

فستیوال پیاده گردی 97

پیاده گردی 97 فستیوالی برای همین زمان است. وقتی که حس می کنی حوصله ات سر می رود و دلت می خواهد از فضای خوب بهاری تهران، یعنی تمیزی ، خلوتی و آسمان باز آن استفاده بهتری کنی.

در پیاده گردی 17 مسیر وجود دارد که با طی آن ها می توان ماجراجویی را در همین شهر خاکستری، تجربه کنیم. هر مسیر تعدادی مکان جالب دارد که می توانی از تماشا آن لذت ببری. از یه عمارت قدیمی بگیرید تا یک قهوه خانه با هویت بصری اصیل تهران، همه جاهایی هستند که می گردد در پیاده گردی رفت، دید، ازشان عکس گرفت و خاطره ای را با آن ها ثبت کرد.برگزاری این فستیوال (از 29 اسفند سال جاری تا 12 فرودین 97) برای دومین سال متوالی به وسیله استارتاپ پیاده انجام می گردد. استارتاپی که هدفش ارتباط بهتر شهروندان با تهران است. پیاده این کار را در اپلیکیشن خود انجام می دهد. اپی که با ترکیب روزنامه نگاری شهری و سیستم جست وجوی مکانی، به وجود آمده و در اصل دوربینی است که می توان به یاری آن تهران را واضح تر دید!

پیاده گردی را از اینجا آغاز کنید

منبع: همگردی

به "عید سال جاری تهرانی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عید سال جاری تهرانی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید