استارتاپ

بمب افکن نابودگر هسته ای چگونه دنیا را نجات خواهد داد؟

مهندسان در تلاشند تا راکتور نمک مذاب را که آمریکا در دهه 1970 از استفاده از آن دست کشید، احیا کرده و آن را با منبع بی نهایتی از انرژی بدون کربن، یعنی توریم،در مسیر حل مشکل بحران انرژی زمین، مورد بهره برداری قرار دهند.

28 فروردین 1402

عید سال جاری تهرانی؟!

خوبیِ تعطیلات نوروز، این است که می توانی تا دلت می خواهد بخوابی! یعنی هیچ محدودیتی نداری، مگر اینه عید دیدنی بروی یا کارهای دیگری کنی. ولی خب هرچقدر هم که آدم بخواهد بخوابد، دیدوبازدید کند و در وب دنبال چیزهای جالب بگردد، بلاخره باز کلی وقت آزاد می آورد....

20 دی 1401

15 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحد های فناور گلستان پرداخت شد

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: مجموع تسهیلات حمایتی پرداخت شده به واحد های فناور استان 4 میلیارد تومان بود، اما سال جاری پرداخت این تسهیلات به مرز 15 میلیارد تومان رسیده است.

21 تیر 1401

بوتکمپ چگونه به برنامه نویس ها یاری می نماید؟

اگر با برنامه نویس های باسابقه و کاربلد هم صحبت شوید، متوجه خواهید شد کمتر کسی از آنها توانسته در دانشگاه و طی واحدهای گذرانده شده به خوبی با برنامه نویسی آشنا گردد. واقعیت این است واحدهای درسی دانشگاه در بیشتر رشته های مرتبط با رایانه، بیشتر جنبه آشنایی...

5 دی 1399

اگر شریک بد بود استیوجابز شریک نمی گرفت!

هر هفته در این صفحه به تغییرات مهم در ایران از دریچه فرهنگ استارتاپی نگاه می کنیم؛ این بار مهدی زیودار؛ مشاور سرمایه گذاری خطرپذیر استارتاپ ها از تجربه اش درباره فرهنگ تازه مفهوم شراکت و سرمایه گذاری که استارتاپ ها در جامعه رواج داده اند نوشته است.

26 آذر 1399

ارائه تخفیفات مازاد بر سقف مجاز بیمه شخص ثالث از سوی استارت آپ ها متوقف شد

مهرداد رضایی مدیر کل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای طی نامه ای به بازاریابان برخط در خصوص ارائه تخفیفات خارج از قانون بیمه شخص ثالث تذکر داد.

15 آبان 1399

زنان، چالش معیشت و کووید-19

خبرنگاران/بوشهر پیامدهای ناشی از بحران همه گیری ویروس کرونا برای همه اقشار جامعه در ابعاد مختلف و به طور خاص در تحمیل عوارض منفی مالی و معیشتی، یکسان نبوده و کووید-19 این تاجدار کوچک، کاملا غیردموکراتیک و جبارانه در حال جهانگیری است.

21 خرداد 1399

سومین رویداد تهران هوشمند برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، روزهای ابتدایی هفته تهران هوشمند از سیزدهم تا پانزدهم آذر 1398 به برگزاری سومین چالش نوآوری تهران هوشمند (هکاتون) اختصاص خواهد داشت.

3 مهر 1398

خبرنگاران گزارش می دهد؛ هکر رشد شوید و کسب و کارتان را بی چون و چرا بالا بکشید

برای افزایش فروش محصول خود در دنیای الکترونیک راه های زیادی وجود دارد، یکی از راه های تضمین شده هک رشد است.

11 اردیبهشت 1398