شریل سندبرگ به اتهامات نیویورک تایمز واکنش نشان داد: فیسبوک هر گز به پنهانکاری علاقه ندارد

به گزارش وبلاگ اندورید، شریل سندبرگ یکی از مدیران ارشد فیسبوک که همیشه به عنوان دست راست مارک زاکربرگ شناخته می گردد نسبت به اتهامات اخیر نیویورک تایمز در خصوص فعالیت های فیسبوک واکنش نشان داد.

شریل سندبرگ به اتهامات نیویورک تایمز واکنش نشان داد: فیسبوک هر گز به پنهانکاری علاقه ندارد

به گزارش سرویس آی تی و فنوری انتخاب، طی روزهای گذشته، گزارش هایی علیه شرکت فیسبوک مطرح شد، که حکایت از همکاری فیسبوک با سازمان های جاسوسی و نادیده دریافت فعالیت های سایبری روسها داشت.

ابتدا فیسبوک با انتشار بیانیه ای این گزارش را تکذیب کرد و اکنون شریل سندبرگ به خبرگزاری نیویورک تایمز پاسخ داد که فیسبوک هرگز با سازمان های روسی برای دخالت در انتخابات ایالات متحده همکاری ننموده و نخواهد نمود.

سندبرگ نوشت: ما هرگز علاقه مند به پنهانکاری یا نادیده دریافت حقیقت نبودیم و در طول تحقیقت نیز هیچ نوع مانع تراشی انجام ندادیم.

نیویورک تایمز نتایج تحقیقی را منتشر و ادعا نموده است که زاکربرگ و سندبرگ سعی در جلب نظارت عمومی روی رقبای خود دارند و رقابت هایی نادرست علیه گوگل و اپل ترتیب داده اند و البته در خصوص ماجرای جاسوسان روس تبار نیز مخفی کاری نموده اند.

سندبرگ در پست خود نوشت: درست است که من و زاکربرگ در پاسخ به اتهامات سایبری خود در خصوص حملات روس ها به انتخابات ایالات متحده اندکی کند عمل کردیم اما هرگز نسبت به اعلام حقایق بی تفاوت نبودیم و نمی خواستیم حقایق را پنهان کنیم. صحبت در مورد جاسوسی سایبری خارجی است و هیچ نفعی برای ما ندارد که سعی کنیم موضوع را پنهان کنیم.

اما سخنان سندبرگ در شرایطی مطرح می گردد که برخی از مدیران اسبق فیسبوک، از جمله الکس استاموس، مدیر امنیتی پیشین این شرکت ، به حمایت از برخی از ادعاهای گزارش شده در تایمز برخاسته اند.

سندبرگ نوشت: من همچنین می خواهم در مورد مسئله ای که در مورد یک شرکت فراوری محتوا مطرح شده پاسخ دهم. ما دیگر با آنها کار نمی کنیم، اما در آن موقع، آنها سعی داشتند نشان دهند که برخی از فعالیت های علیه ما که ظاهرا مردمی بودند چگونه رفتار می نمایند. من نمی دانستم که آنها را برای خرابکاری استخدام نموده ایم . در ضمن من احترام زیادی برای جورج سوروس قائلم.

در طول بحران های اخیر در طول سال گذشته، فیسبوک ادعاهای مشابهی ارائه نموده است که برای حل مشکل داخلی شرکتش سخت کوشش می نماید. مارک زاکربرگ نیز اعلام نموده که یک نهاد مستقل ایجاد خواهد نمود که نظارت بر درخواستهای کاربران برای حذف محتوا را آنالیز می نماید.

منبع: انتخاب

به "شریل سندبرگ به اتهامات نیویورک تایمز واکنش نشان داد: فیسبوک هر گز به پنهانکاری علاقه ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریل سندبرگ به اتهامات نیویورک تایمز واکنش نشان داد: فیسبوک هر گز به پنهانکاری علاقه ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید