دفاع تمام قد حاجی مالکی پایتخت از نقی ، به جای انتقاد تخریب کردند

به گزارش وبلاگ اندورید، سیدامیر سیدزاده در نقش حاجی مالکی در سریال پایتخت 6 انتقادهای وارد شده به این فصل از مجموعه پایتخت را بی اساس خواند و گفت: می خواستند تنابنده را تخریب کنند.

دفاع تمام قد حاجی مالکی پایتخت از نقی ، به جای انتقاد تخریب کردند

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از خبرآنلاین، یکی از چهره های مطرح سریال های نوروزی تلویزیون در سال 99، حاجی مالکی کننده مجلسِ سریال پایتخت6 بود. سیدامیر سیدزاده که نزدیک به 2 دهه به عنوان تهیه کننده در سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت بوده است، انتخاب محسن تنابنده و سیروس مقدم برای این نقش بود که در این فصل به سریال پایتخت اضافه شده و قرار بود بار شوخی های سیاسی این سریال را بالا ببرد؛ شوخی هایی که به گفته امیر سیدزاده اغلب گرفتار تیغ تیز سانسور شدند. سیدزاده درباره انتخاب خودش در نقش حاجی مالکی گفت: بعد از هفده، هجده سال کار تهیه کنندگی این نقش به من پیشنهاد شد و اتفاق خیلی خوبی رقم خورد. صرف نظر از برخی ممیزی ها و اصلاحاتی که به سریال در قاب تلویزیون وارد شد، سریال موجب رضایت و دیده شدن بین آحاد جامعه شد.

حاجی مالکی با اشاره به حاشیه ها و انتقاداتی که به پایتخت6 وارد شد، توضیح داد: قطار تا وقتی ثابت است کسی کارش ندارد، همین که حرکت می کند به آن سنگ می زنند و مهم است که چه کسانی به قطار در حال حرکت سنگ می زنند؟ به طور قطع مغز متفکر پایتخت از ابتدا تا محسن تنابنده بوده و نیت محسن تنابنده خدمت است. تنابنده در انتخابی که برای نقش حاجی مالکی کرد، حرفی را زد که شاید ده ها کارگردان، بازیگردان و نویسنده نتوانند بزنند. انتقاداتی که به این سریال وارد شد، غیرمنصفانه و دور از اخلاق حرفه ای و هنر بود. وقتی انتقادها حالت تخریب پیدا می کند شما متوجه می شوید پشت این تخریب ها اهداف دیگری نهفته است.

به گفته وی زمان و تولید محصولات آینده صداوسیما ثابت خواهد کرد که با وجود همه این هجمه ها یکی از بهترین و پیروز ترین سریال های صداوسیما بوده که می شود به آن لقب ملی هم داد. سیدزاده درباره ادامه همکاری تنابنده با تلویزیون در در فصول بعدی مجموعه پایتخت افزود: محسن تنابنده یک سرمایه است و نباید با او این برخوردها شود. محسن در 5 فصل قبلی در کنار خشایار الوند به یک شناختی نسبت به هم رسیده بودند که خیلی راحت تر می توانستند محصولی را تولید کنند. بالاخره در این فصل نویسنده جدیدی وارد شده و این نویسنده با حال و هوا و فضای این سریال به نسبتی که مرحوم خشایار الوند آشنا بوده، آشنا نبوده و زمان می برده تا آشنا شود. پایتخت یک پروژه ملی است و محسن تنابنده سعه صدرش بیشتر از این است که فکرش را بکنیم. او هدف را در نظر می گیرد و ما امیدواریم پایتخت7 را با قدرت و صلابت و با اقبال عمومی بیشتر بسازد و نشان بدهد همچنان محکم و پایدار در این راستا ادامه راه می دهد.

این تهیه کننده سینما به بازخورد کننده های مجلس به نقشی که در پایتخت داشت اشاره کرد و گفت: تلفن های زیادی از دوستان کننده داشتم که می گفتند شما نقش یک کننده مجلس را خیلی خوب بازی کردید جواب من این بود که من این نقش را زندگی کردم و کسی که من زندگی کردم. امیدوارم این نقش تلنگری زده باشد به دوستانی که متوجه حرمت و جایگاه نقش کنندگی خودشان نیستند

منبع: همشهری آنلاین

به "دفاع تمام قد حاجی مالکی پایتخت از نقی ، به جای انتقاد تخریب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع تمام قد حاجی مالکی پایتخت از نقی ، به جای انتقاد تخریب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید