خلعتبری: شهباززاده آقای گل لیگ است، آیا نباید 500 هزار دلار بگیرد؟، هدف مان فقط قهرمانی است

به گزارش وبلاگ اندورید، وینگر تیم فوتبال سپاهان، گفت: ما تیم خوب و با کیفیتی داریم و در فصل آینده هدفی جز کسب اسم قهرمانی نخواهیم داشت.

خلعتبری: شهباززاده آقای گل لیگ است، آیا نباید 500 هزار دلار بگیرد؟، هدف مان فقط قهرمانی است

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اندورید، درباره شرایط سپاهان و تغییراتی که نسبت به فصل گذشته در این تیم ایجاد شده است، گفت: ما چند بازیکن تأثیرگذارمان را از دست دادیم و البته نفرات خوبی هم به سپاهان اضافه شدند که می توانند به تیم ما یاری نمایند. ما تیم خوب و باکیفیتی داریم و مطمئناً در فصل تازه به چیزی جز قهرمانی فکر نخواهیم کرد. سپاهان جدا از اینکه بازیکنان خوبی در اختیار دارد کادر فنی توانمندی دارد و مدیریت باشگاه هم به خوبی از تیم حمایت می نماید.

وی در واکنش به اینکه بعضی معتقدند سپاهان برای فصل تازه هزینه های نجومی انجام داده است، تأکید کرد: این حرف ها همواره در فوتبال ایران وجود دارد، ولی من معتقدم که در فوتبال حرفه ای نباید زیاد به این مسائل توجه کنیم. در حال حاضر ارزش پول در کشور ما بالا نیست و یک فوتبالیست اگر بخواهد 200 هزار دلار پول بگیرد شاید خیلی ها معترض شوند که چرا باید چنین پول هایی پرداخت گردد در صورتی که در خیلی از کشورها می بینید که قیمت ها خیلی بیشتر از این است.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعلاوه گفت: ما چند بازیکن را از دست دادیم و طبیعی بود که بخواهیم بازیکنان تازهی را به خدمت بگیریم. به اسم مثال باشگاه سپاهان محبی را با شهریار مغانلو معاوضه کرد و این از زرنگی باشگاه ماست که توانست مغانلو را به خدمت بگیرد. در فصل گذشته سجاد شهباززاده آقای گل شد و آیا حق برترین گلزن لیگ این نیست که 500 هزار دلار پول بگیرد یا برترین دروازه بان، مدافع یا برترین هافبک این حق را ندارند که بیشترین دستمزد را بگیرند؟ من فکر می کنم صحبت کردن در خصوص این مسائل چندان درست نباشد.

خلعتبری در پاسخ به این پرسش آیا سپاهان می تواند بعد از چند سال قهرمانی را از چنگ پرسپولیس در بیاورد، گفت: بحث این نیست که بخواهیم قهرمانی را از دست پرسپولیس بگیریم و اعتقاد من این است که اگر می خواهیم به چنین هدف مهمی دست پیدا کنیم باید در زمین مسابقه حرف مان را بزنیم، چون فقط با صحبت کردن نمی توان به قهرمانی رسید. ما فصل سختی داریم و باید در هر سه جام بجنگیم تا نتایج خوبی بگیریم و طرفداران را مسرور کنیم.

انتهای پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خلعتبری: شهباززاده آقای گل لیگ است، آیا نباید 500 هزار دلار بگیرد؟، هدف مان فقط قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: شهباززاده آقای گل لیگ است، آیا نباید 500 هزار دلار بگیرد؟، هدف مان فقط قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید