خطر استیضاح بیخ گوش ترامپ؛ پلوسی شروع تحقیقات رسمی را اعلام می نماید

به گزارش وبلاگ اندورید، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به زودی شروع تحقیقات رسمی درباره استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را اعلام می نماید.

خطر استیضاح بیخ گوش ترامپ؛ پلوسی شروع تحقیقات رسمی را اعلام می نماید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ اندورید، رسانه های آمریکایی گزارش داده اند نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به زودی شروع تحقیقات رسمی درباره استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را اعلام می نماید.

روزنامه واشنگتن پست امروز سه شنبه نوشته پلوسی عصر امروز (به وقت آمریکا) قرار است بعد از دیدار با قانونگذاران حزب دموکرات شروع تحقیقات رسمی برای استیضاح ترامپ را اعلام کند.

پلوسی در پاسخ به سوالی درباره استیضاح ترامپ گفت: من به خاطر همین گفته اند به محض اینکه حقایق را داشته باشیم آماده ایم. الان حقایق را داریم و برای امروز آماده ایم.

پلوسی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا امروز قرار است درباره احتمال استیضاح ترامپ صحبت کند گفت: امروز بعد از دیدار با نماینده ها بیانیه ای ارائه خواهم داد.

رسانه های آمریکا گزارش داده اند در روزهای گذشته، بعد از آنکه ترامپ گفت با رئیس جمهور اوکراین درباره جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهور آمریکا و نامزد فعلی حزب دموکرات در انتخابات 2020 حرف زده، صحبت از استیضاح او شدت گرفته است. گفته می گردد او ارائه یاری به اوکراین را به تحقیق درباره فساد ادعایی بایدن و پسرش منوط نموده است.

ترامپ روز یکشنبه به وبلاگ اندورید گفت در گفت وگوی تلفنی روز 25 جولای با رئیس جمهور اوکراین هم به او تبریک گفته و هم با او درباره فساد در این کشور شرق اروپا صحبت نموده است.

ترامپ گفت در این مکالمه تلفنی، به عنوان مثال، مسئله جو بایدن و پسرش را مطرح نموده که عضو هیئت مدیره یک شرکت گاز اوکراینی هستند.

رئیس جمهور آمریکا دوشنبه در این باره گفت: ما نمی خواهیم آدم های کشور ما مثل جو بایدن و پسرش نقشی در ایجاد فساد موجود در اوکراین داشته باشند.

اعتراف ترامپ به گفت وگو درباره این موضوع با رئیس جمهور اوکراین فشارها روی حزب دموکرات برای کلید زدن روند استیضاح علیه او را تشدید نموده است. حتی برخی از سیاستمداران جمهوری خواه هم از ترامپ خواسته اند محتوای گفت وگوی خودش با رئیس جمهور اوکراین را علنی کند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "خطر استیضاح بیخ گوش ترامپ؛ پلوسی شروع تحقیقات رسمی را اعلام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر استیضاح بیخ گوش ترامپ؛ پلوسی شروع تحقیقات رسمی را اعلام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید