توسعه جایگاه های سی ان جی در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، توسعه جایگاه های سی ان جی در سیستان و بلوچستان را از اولویت های اصلی شرکت بیان نمود.

توسعه جایگاه های سی ان جی در سیستان و بلوچستان

محمدرضا مظلومی، دوشنبه 7 بهمن ماه در جلسه تودیع و معاوفه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: با توجه به گسترش شبکه گازرسانی در استان، توسعه و بهره برداری از جایگاه های سی ان جی، بهترین گزینه برای جایگزینی فرآورده های نفتی مایع است.

وی اضافه کرد: استان سیستان و بلوچستان بدلیل دوری از مبادی تامین سوخت، تاثیر شرایط جوی، مسائل حمل و نقل، ذخیره سازی و توزیع فرآورده های نفتی، وسعت استان، مرزی بودن و وجود پدیده قاچاق سوخت، شرایط ویژه ای نسبت به سایر استان های کشور دارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، اجرای طرح کدینگ در بخش توزیع بنزین در استان و طرح پیمایش در بخش نفتگاز کشور را از جمله برنامه های اجرا شده در راستای کنترل توزیع فرآورده های نفتی بیان کرد و اضافه کرد، اجرای طرح پیمایش در سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط منطقه، نیاز به برنامه ریزی بیشتری دارد.

مظلومی در بخشی از سخنان خود در این مراسم، توصیه هایی نیز به محسن وزارتی ، مدیر جدید منطقه زاهدان داشت؛ وی تکریم نیروی انسانی سازمان، اعمال کنترل های لازم بر توزیع فرآورده های نفتی و توسعه نظارت الکترونیکی، توجه ویژه به رعایت اصول ایمنی در تاسیسات، تعامل با سازمان های مردم نهاد و مصرف کنندگان و سازمان های متولی، تعامل با استاندار و دستگاه های اداری استان و توجه به بخش حمل و نقل و مجاری عرضه را بخشی از وظایف مدیر منطقه برشمرد.

معاون اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با اشاره به افزایش قاچاق سوخت و منشاء غیر استانی قاچاق گفت: کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در سایر استان ها باید به صورت جدی انجام شود تا از انتقال آن به صورت قاچاق به استان جلوگیری شود.

ماندانا زنگنه با تاکید بر افزایش مصرف گاز مایع در استان گفت: نیاز استان به استفاده از گاز مایع و فرهنگ مصرف آن تغییر کرده ، از یک سوی استان در حال رشد می باشد و این رشد در زمینه های مختلف از جمله رشد جمعیت باعث افزایش مصرف انرژی و سوخت شده و از سوی دیگر تغییر الگوی مصرف و استفاده خانوارها از گاز مایع بجای نفت سفید، منجر به افزایش مصرف گاز مایع شده است.

وی همچنین بر توسعه جایگاهای سی ان جی، تسهیل صادرات و توسعه خرده فروشی و توسعه گازرسانی تاکید کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان نیز در این مراسم، تامین سوخت مردم را از دغدغه های اصلی خود برشمرد و اضافه کرد مردم هیچ نگرانی در خصوص تامین سوخت نخواهند داشت.

محسن وزارتی، تامین و توزیع سوخت مورد نیاز مردم را هدف اصلی منطقه بیان کرد و کسب رضایت مردم و ارائه خدمات مطلوب را از وظایف خود بیان نمود.

مدیر سابق منطقه زاهدان نیز با بیان بخشی از خدمات اجرا شده در مدت حضور در منطقه زاهدان، اجرای طرح کدینگ کارت سوخت و شناسایی و جلوگیری از سوختگیری بیش از360 هزار کارت مهاجر در جایگاه های منطقه و استفاده از زیرساخت بانکی جهت توزیع نفت سفید و گاز مایع را از جمله اقدامات خود در منطقه بیان کرد.

غلام محمد احمدی با تاکید بر نیاز منطقه به احداث جایگاه های سی ان جی گفت: نیاز به توسعه مجاری عرضه و سی ان جی باعث شد تا واگذاری مجوز احداث 4 جایگاه دو منظوره سی ان جی و فرآورده مایع در دستور کار قرار گیرد، با پیگیری های اجرا شده اولین جایگاه سی ان جی راه اندازی شد و به زودی شاهد راه اندازی جایگاه های سی ان جی بیشتری خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توسعه جایگاه های سی ان جی در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه جایگاه های سی ان جی در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید