یک پیشنهاد عجیب باعث شد نوری مربی استقلال نشود!

به گزارش وبلاگ اندورید، معاون حقوقی باشگاه استقلال دلیل عدم توافق با الکساندر نوری را ارائه پیشنهادی گفت که با عزت و منزلت ایرانیان سازگار نبوده است!

یک پیشنهاد عجیب باعث شد نوری مربی استقلال نشود!

الکس نوری سرمربی ایرانی - آلمانی نزدیک ترین شخص به نیمکت استقلال در روز های گذشته بوده است. فردی که تا پای توافق با آبی ها نیز پیش رفت، اما ناگهان و بنا بر ادعای مدیران استقلال، با ارائه پیشنهادات نو و سنگین، باعث شکست در فرایند مذاکرات شده است.

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال مهمان تلفنی برنامه شب های فوتبالی بود. او در خصوص اینکه دلیل عدم توافق با الکس نوری چه مسئله ای بوده است، گفت: مشکل ایشان چیز خاصی نبود. در مذاکرات که با مربیان پیش می رود، فقط مسائل اقتصادی نیست.

وی ادامه داد: همانطور که خدمت شما عرض کردم، یکی از مسائل این است که در میان چهار، پنج گزینه ای که هست، وقتی اسمی لو می رود، همه فکر می نمایند آن فرد گزینه نهایی می گردد.

سمیعی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: در نهایت به مربی این پالس ها ارسال می گردد که قرارداد او بسیار پایین بوده است و ما 4، 5 برابر این قیمت می توانیم قرارداد را ببندیم. دلیل این است که مدیران تحت فشار طرفداران هستند و شما هر شرایطی بگذارید، آن ها مجبورند قبول نمایند.

معاون حقوقی استقلال در انتها گفت: این اطلاعات را می فرستند و متأسفانه طرف مقابل فکر می نماید که می تواند هر شرایطی را تحمیل کند. البته ایشان گزینه اصلی نبود، ولی جزو فهرست ما بود که این را تکذیب نمی کنم. برخوردی شد و یک پیشنهادی داد شد که آن پیشنهاد با عزت و منزلت ایرانیان سازگار نبود.

منبع: فرارو

به "یک پیشنهاد عجیب باعث شد نوری مربی استقلال نشود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پیشنهاد عجیب باعث شد نوری مربی استقلال نشود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید