کره شمالی: آمریکا برای آغاز مذاکرات باید پیشنهاد های واقع بینانه ارایه کند ، نشست های پشت درهای بسته با کره جنوبی واقعیت ندارد

به گزارش وبلاگ اندورید، یک مقام کره شمالی می گوید که آمریکا برای شروع مذاکرات دو کشور دست و پا می زند و دایما از گفت و گو می گوید اما اقدام عملی انجام نمی دهد.

کره شمالی: آمریکا برای آغاز مذاکرات باید پیشنهاد های واقع بینانه ارایه کند ، نشست های پشت درهای بسته با کره جنوبی واقعیت ندارد

خبرگزاری کره شمالی از قول کوئون چونگ گون مدیر کل اداره امور آمریکا در وزارت خارجه این کشور نوشته است که اگر آمریکا می خواهد مذاکرات از سرگرفته شود باید پیشنهادهای واقعبینانه ارایه کند.

وی افزود آمریکایی هم درک کرده اند که از اقدامات خصمانه خود علیه کره شمالی به نتیجه ای نرسیده اند و امروز بیشتر از هر زمان دیگری از گفت و گو می گویند.

این مقام کره شمالی تاکید کرد که با لفظ گفت و گو گفتن ها مذاکرات از سرگرفته نمی شود مانند پرنده ای که بدون بال قادر به پریدن نخواهد بود آمریکا باید راه حل های واقعی ارایه کند و راهبردی عملی ارایه کند که به نتیجه برسد.

وی شرح داد اینکه فقط بر این الفاظ تکیه شود، کاری از پیش نمی رود ارتباطات و تعاملات باید بر اساس یک منطق پایدار باشد تا زمانی که پیشنهادی مناسب از سوی آمریکا داده نشود، مذاکرات از سرگرفته نخواهد شد.

علاوه بر این، کوئون در بیانیه اش پیشنهاد کره جنوبی برای میانجیگری بین ایالات متحده آمریکا و کره شمالی را رد می کند و می گوید که کره شمالی هرگز از کره جنوبی به عنوان رابط با ایالات متحده آمریکا استفاده نخواهد کرد چون کره شمالی خودش یک راه ارتباطی فعال با آن کشور دارد.

در این بیانیه آمده است که کره جنوبی به طور علنی می گوید که با کره شمالی راه های ارتباطی گوناگون و نشست های پشت درهای بسته دارد ولی این مساله واقعیت ندارد.

سران آمریکا و کره شمالی اردیبهشت ماه در دیدار سران در ویتنام نتوانستند برای عاری سازی منطقه شبه جزیره کره از سلاح های هسته ای به توافق برسند و از آن زمان دوران بن بست روابط شروع شده است.

اظهارات مقام کره شمالی در حالی مطرح می شود که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز شنبه برای گفت و گو با مون جایه این رییس جمهور کره جنوبی وارد این کشور می شود.

منبع: انتخاب

به "کره شمالی: آمریکا برای آغاز مذاکرات باید پیشنهاد های واقع بینانه ارایه کند ، نشست های پشت درهای بسته با کره جنوبی واقعیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی: آمریکا برای آغاز مذاکرات باید پیشنهاد های واقع بینانه ارایه کند ، نشست های پشت درهای بسته با کره جنوبی واقعیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید