واکنش ها به حرکت بی ادبانه کاملا هریس در ملاقات با رئیس جمهور کره جنوبی

به گزارش وبلاگ اندورید، ایسنا نوشت:بسیاری آمریکایی ها از شروع همه گیری کرونا در سال گذشته نسبت به میکروب ها مطلع تر شده اند، اما کامالا هریس، معاون ریاست جمهوری آمریکا احتمالاً نگرانی های واضح خود را بیشتر آشکار ساخته است.

واکنش ها به حرکت بی ادبانه کاملا هریس در ملاقات با رئیس جمهور کره جنوبی

به گزارش فاکس نیوز، هریس روز آدینه در حالی توسط دوربین شکار شد که دست راست خود را بلافاصله پس از دست دادن با مون جائه-این، رئیس جمهور کره جنوبی در کاخ سفید، با کت خود پاک کرد.

هریس بعدتر در توییتر نوشت، وی و مون در خصوص کره شمالی، سلامت جهانی و دلایل ریشه ای مهاجرت به آمریکا از آمریکای مرکزی صحبت نموده اند.

بسیاری کاربران شبکه های اجتماعی هریس را به بی ادبی در مقابل مون متهم کردند و بعضی مدعی شدند یک رهبر جمهوری خواه برای چنین عملی، با نقدها بسیار تندتری روبرو می شد.

یکی از کاربران نوشت: آیا این معاون رئیس جمهور آمریکاست؟ این نه تنها بی احترامی است، اما اگر یک جمهوری خواه چنین کاری می کرد، نژادپرستانه هم تلقی می شد و مطمئناً همه اخبار را به خود اختصاص می داد... استانداردهای دوگانه کاملاً به نمایش درآمد.

یکی از کاربران دیگر نوشت: عجب! این واقعاً شرم آور است.

یکی دیگر از کاربران توییتر هم این طور اظهارنظر کرد که آیا کره جنوبی دیگر متحد ما نیست؟

در همین حال کاربر دیگری نوشت: نمیشه ویروس رو با شلوارت پاک کنی، علاوه بر این، کامالا به طور کامل واکسینه شده.

آداب اجتماعی معاون رئیس جمهور آمریکا در اواخر مه هم مورد سؤال نهاده شد؛ زمانی که ناظران تیزبین رسانه متوجه شدند هریس هنگام بالا رفتن از پله ها برای سوار شدن به هواپیمای مخصوص خود (Air Force Two) به پرسنل نظامی آمریکا درود نگفته است.

حالا فاکس نیوز متوجه این شده که هریس در چند موقعیت دیگر هم سلام کردن را جا انداخته است.

چند هفته پس از مطرح شدن نقدها، هریس ویدئویی را در توییتر پست کرد که سلام دادن وی قبل از سوار شدن در پروازی به کارولینای شمالی را نشان می داد.

ویدیوی حرکت جنجالی کاملا هریس را اینجـا ببینید.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "واکنش ها به حرکت بی ادبانه کاملا هریس در ملاقات با رئیس جمهور کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به حرکت بی ادبانه کاملا هریس در ملاقات با رئیس جمهور کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید