ویوو گوشی میان رده Z1 Pro را با باتری 5000 میلی آمپری معرفی کرد

به گزارش وبلاگ اندورید، شرکت ویوو امروز بالاخره پس از مدت ها شایعه و خبر، گوشی جدید خود را با نام Z1 Pro معرفی کرد. این گوشی برای آن دسته از کاربرانی ساخته شده که به دنبال آخرین تکنولوژی ها در یک گوشی میان رده می گردند. نمایشگر حفره دار و باتری 5000 میلی آمپری، جزو بهترین ویژگی های این گوشی هستند. از نظر طراحی نیز این محصول دقیقا شبیه به ویوو Z5x است اما Z1 Pro دوربین سلفی بهتر و پردازنده سریع تری دارد.

ویوو گوشی میان رده Z1 Pro را با باتری 5000 میلی آمپری معرفی کرد

در نمایش جلویی این گوشی، شاهد نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن FullHD+ هستیم. در بالا و گوشه این نمایشگر هم یک حفره قرار گرفته است که درون آن، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/2.0 جای گرفته است.

در بخش پشتی این محصول، شاهد چینش سه تایی دوربین هستیم. دوربین اصلی رزولوشن 16 مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/1.78 دارد. دوربین دوم هشت مگاپیکسلی و از نوع اولترا واید با f/2.2 است و در نهایت دوربین سوم، رزولوشن 2 مگاپیکسلی دارد و با لنز f/2.4 خود، برای سنجش عمق میدان در عکس های پرتره کاربرد دارد.

درون لنوو Z1 Pro پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگن 712 قرار گرفته است. حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که بسته به مدل 64 یا 128 گیگابایتی این گوشی، متغیر است. ویوو همچنین برای خنک سازی این پردازنده و بالا بردن قدرت گرافیکی در بازی ها، برنامه خاصی دارد و این گوشی از Game Turbo ویوو پشتیبانی می نماید.

یک حالت دیگری که در این گوشی وجود دارد، The Ultra Game نام دارد که به طور تعیین، صدای خروجی از بلندگوها را در هنگام بازی بهبود می بخشد و در حین بازی از موتور ویبره هم استفاده می گردد. یک ویژگی جذاب دیگر برای تغییر صدا هم در Z1 Pro تعبیه شده که در بازی هایی مثل PUBG Mobile می تواند جذاب باشد.

برای اینکه بتوانید مدت زمان زیادی با این گوشی بازی کنید، ویوو یک باتری 5000 میلی آمپری در Z1 Pro قرار داده که با شارژر 18 واتی، با سرعت نسبتا بالایی و به وسیله پورت USB-C، شارژ می گردد. گوشی Z1 Pro همچنین از قابلیت شارژ معکوس هم بهره می برد و می توانید محصول دیگری را به پورت USB-C این گوشی وصل نموده و آن را شارژ کنید.

در زمینه نرم افزاری، این گوشی با اندروید پای و رابط کاربری اختصاصی ویوو یعنی Funtouch OS عرضه خواهد شد.

ویوو Z1 Pro در سه رنگ Sonic Black، Sonic Blue و Mirror Black و از تاریخ 20 تیرماه، عرضه خواهد شد. نسخه پایه این گوشی با حافظه داخلی 64 و حافظه رم 4 گیگابایتی، قیمتی معادل 217 دلار و نسخه دیگر با حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی، با قیمتی معادل 261 دلار عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ویوو گوشی میان رده Z1 Pro را با باتری 5000 میلی آمپری معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویوو گوشی میان رده Z1 Pro را با باتری 5000 میلی آمپری معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید