واریز سهمیه جبرانی بنزین در سرانجام آبان ماه، وزارت نفت معطل مذاکرات نمی ماند

به گزارش وبلاگ اندورید، وزیر نفت از تصویب سهمیه جبرانی بنزین در دولت اطلاع داد و گفت: در سرانجام آبان ماه، این سهمیه در کارت سوخت وسایل نقلیه شارژ می گردد.

واریز سهمیه جبرانی بنزین در سرانجام آبان ماه، وزارت نفت معطل مذاکرات نمی ماند

به گزارش وبلاگ اندورید، جواد اوجی عصر امروز (پنجشنبه، 13 آبان ماه) پس از انتها نشست اوپک پلاس در جمع وبلاگ اندورید گفت: خوشبختانه امروز همه جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند سوخت متصل و امکان سوخت گیری هم به طور آزاد و هم به وسیله کارت سوخت فراهم است.

وی با قدردانی از صبر و حوصله مردم، اضافه نمود: سهمیه جبرانی بنزین در دولت مصوب شده است که 17 مورد کاربردی دارد و این سهمیه جبرانی در انتها این ماه (آبان) به کارت سوخت وسایل نقلیه واریز می گردد.

وزیر نفت به طور نمونه به سهمیه جبرانی خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت ها اشاره نمود و گفت: سهمیه عادی سواری های شخصی 60 لیتر در ماه است که در انتها آبان ماه، 70 لیتر در نظر گرفته می گردد. موتورسیکلت ها هم که 5.6 میلیون کارت فعال دارند به جای 25 لیتر معمول ماهانه، 30 لیتر در کارت سوخت شان شارژ می گردد.

طبق اعلام وزارت نفت، به گفته اوجی، مجموع سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده برای وسائل نقلیه که در انتها آبان ماه تخصیص می یابد، 258 میلیون لیتر خواهد بود.

وی با اشاره به توفیق های خوب صنعت نفت در دولت سیزدهم گفت: در بحث صادرات نفت و میعانات گازی اتفاق های خوبی رقم خورده است که گزارش آن را به کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی نیز ارائه داده ام.

وزیر نفت اضافه نمود: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت های موجود، میزان صادرات نفت و میعانات گازی رو به بهبودی رفته است و همین اتفاق اخیر و اقدام بچگانه آمریکایی ها در آب های دریای عمان نیز واکنشی در برابر دستاوردهای ما برای افزایش صادرات نفت و میعانات گازی است.

اوجی با تصریح بر اینکه وزارت نفت خود را معطل تصمیم ها و مذاکرات نمی کند، درباره نشست امروز اوپک پلاس نیز گفت: امروز بیست ودومین نشست اوپک پلاس برگزار گردید و اعضا در ادامه رویکرد پیشین، بر سر افزایش فراوری 400 هزار بشکه ای نفت در ماه دسامبر توافق کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واریز سهمیه جبرانی بنزین در سرانجام آبان ماه، وزارت نفت معطل مذاکرات نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز سهمیه جبرانی بنزین در سرانجام آبان ماه، وزارت نفت معطل مذاکرات نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید