هزینه 5.8 میلیارد دلاری آمریکا برای این بمب افکن

به گزارش وبلاگ اندورید، بنابر گزار نیویورک تایمز، هواپیماهای XQ-58A Valkyrie قرار است با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک بال رباتیک در کنار نیروی هوایی آمریکا قرار گیرند.

هزینه 5.8 میلیارد دلاری آمریکا برای این بمب افکن

به گزارش خبرآنلاین، در گزارش نیویورک تایمز آورده شده است که این فضاپیما در یک فضای شبیه سازی شده مورد آزمایش قرار می گیرد که در آن استراتژی آن برای تعقیب و کشتن یک هدف بر فراز خلیج مکزیک ارزیابی گردد.

بنابر گزارش هایی که اینسایدر در گذشته منتشر نموده بود، این مدل والکری می تواند با سرعت 884 کیلومتر در ساعت حرکت کند. ارتفاع عملیاتی آن نزدیک به 14 کیلومتر و برد آن 4827 کیلومتر دریایی است. مدل های دیگر، مانند بمب افکن XB-70 Valkyrie که برای اولین بار در سال 1964 پرواز کرد، به خلبانان در کابین خلبان احتیاج دارند و تنها چند هواپیما از نوع آنها ساخته شد. لازم به ذکر است که بودجه 5.8 میلیارد دلاری برای بکارگیری هوش مصنوعی در این بمب افکن و بی احتیاج کردن آن ها از خلبانان انسانی است.

این بمب افکن از نوع استراتژیک 6 موتوره با طراحی و ساخت شرکت هوانوردی نورت امریکن بود که در اواخر دهه 1950 برای برآورده کردن احتیاجهای نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا به عنوان یک بمب افکن استراتژیک طراحی شد.

منبع: فرارو

به "هزینه 5.8 میلیارد دلاری آمریکا برای این بمب افکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 5.8 میلیارد دلاری آمریکا برای این بمب افکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید