مخالفان، سیاست ترودور را شبیه کاسترو می دانند

به گزارش وبلاگ اندورید اعتراضات کاروان آزادی به وسیله کامیون داران کانادا اکنون به توییتر رسیده است و ماجرای تازه ای از رابطه جاستین ترودو و فیدل کاسترو که یک موضوع قدیمی به شمار می آید، باز نموده است.

مخالفان، سیاست ترودور را شبیه کاسترو می دانند

این روزها که جاستین ترودو برای حل مسئله اعتراض کامیون داران برای واکسیناسیون اجباری اقدامات سختیگرانه ای اعمال نموده است باعث شده تا بسیاری با او مخالفت نمایند.

این مسئله نه تنها باعث شدت گرفتن اعتراضات در خیابان ها شده است بلکه در شبکه های اجتماعی مانند توییتر نیز بازخوردهای منفی به جا گذاشته. از جمله اینکه بعضی سیاست او را همچون فیدل کاسترو می دانند.

مخالفان نظر دارند که اجرای این سیاست دور از فکر نیست چراکه جاستین ترودو به مناسبت درگذشت فیدل کاسترو او را یک رهبر افسانه ای و رویایی دانسته است.

البته رشته توییت ها به این موضوع ختم نمی گردد و انتشار عکس هایی از شباهت ظاهری ترودو و کاسترو برآورد هایی ایجاد نموده است که نخست وزیر کانادا فرزند رهبر کوباست.

این برآورد همراه با عکس هایی از دوران کودکی و ارتباط نزدیک خانواده ترودو با فیدل کاسترو است که مادر ترودو در کنار فیدل کاسترو 10 ماه قبل از تولد جاستین ترودو را نشان می دهد.

البته انتشار این عکس ها و فرزندی جاستین ترودو برای اولین بار بعد از مرگ فیدل کاسترو منتشر شد و رسانه های مختلف در همان سال 2016 با دلایل و مدارک رد کردند.

نمایش نوشته

بعلاوه جاستین ترودو درباره رابطه اش با فیدل کاسترو در مصاحبه گفته است: من فیدل کاسترو را در مراسم مرگ پدرم دیدم. رابطه او با پدرم خیلی خوب بود. کودکی که در عکس ها در آغوش فیدل کاسترو است، میشل برادرم است که بر اثر سقوط بهمن کشته شد.

اخیرا نخست وزیر کانادا به توییت کاناداهایی که به رابطه او با رهبرسابق کوبا اشاره می نمایند، هیچ واکنشی نشان نداده است.

منبع: خبرکانادا

به "مخالفان، سیاست ترودور را شبیه کاسترو می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفان، سیاست ترودور را شبیه کاسترو می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید