ترامپ: مهاجران غیرقانونی را اخراج می کنیم

به گزارش وبلاگ اندورید، ترامپ در نشست خبری مشترک با نخست وزیر کانادا گفت: کار شناسایی مهاجران غیرقانونی را شروع نموده ایم و به زودی آنها را از کشور اخراج می کنیم.

ترامپ: مهاجران غیرقانونی را اخراج می کنیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ اندورید؛ در ادامه حضور مقامات کشورهایخارجی در کاخ سفید، دونالد ترامپ امروز میزبان جاستین ترودو نخست وزیر کانادا است .

دونالدترامپ در نشست خبری مشترک با نخست وزیر کانادا گفت: سال هاست که تبادلات تجاریآمریکا با دیگر کشورها منصفانه نیست و همواره به ضرر این کشور تمام شده است .

رئیسجمهور آمریکا اضافه کرد: امنیت و مهاجرت برای من از اهمیت ویژه ای برخوردار است . شناساییمهاجران غیرقانونی را شروع نموده ایم و آنها را از کشور اخراج می کنیم.

رئیسجمهور آمریکا گفت ما می خواهیم افراد به آمریکا بیایند اما نمی توانیم اجازه دهیمافراد مشکل ساز وارد این کشور شوند .

ترامپهمچنین گفت: با قاطعیت کامل با کره شمالی مقابله خواهد نمود .

نخست وزیرکانادا هم در این نشست خبری مشترک به رئیس جمهور آمریکا گفت: دوطرف توافق کردندراهکاری مشترک برای حل و فصل اختلاف ها و توسعه روابط دوجانبه ایجاد نمایند .

نخست وزیرکانادا، آمریکا را بزرگترین شریک تجاری کشورش خواند و اضافه کرد: دو کشور روزانهمیلیون ها دلار کالا مبادله می نمایند .

جاستینترودو گفت: با دونالد ترامپ گفتگوهای مفیدی درمورد امنیت و مهاجرت انجام داده است .

پس از ایندیدار، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر کانادا در نشستی درباره نقش زنان در کسب وکار در کاخ سفید شرکت خواهند کرد.منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ترامپ: مهاجران غیرقانونی را اخراج می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مهاجران غیرقانونی را اخراج می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید