لکسوس XU 2022 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرنگاران - لکسوس XU 2022یکی از متفاوت ترین خودروهای تولیدی لکسوس برای افرادی است که دوست دارند یک هاچ بک کوچک مبنی بر یک کراس اوور داشته باشند.

لکسوس XU 2022 معرفی گردید

UX 2022 یکی از متفاوت ترین خودروهای تولیدی لکسوس برای افرادی است که دوست دارند یک هاچ بک کوچک مبنی بر یک کراس اوور با ویژگی های ممتاز و قیمت برتر داشته باشند؛ اما آنطور که تعیین است متأسفانه، این مخاطبان چندان زیاد نیستند، به ویژه هنگامی که بسیاری از رقبا دارای ویژگی های بیشتر از جمله موقعیت جایگاه های بالاتر، محوطه بار بزرگتر و رتبه برتر یدک کش هستند.

در حالی که UX ارزان تر از بیشتر خودروهای لوکس دیگر است، اما کاربردی کمتر دارد و بسیار کم قدرت است.

مدل هیبریدی خودرو

مدل هیبریدی UX250h دارای سیستم چهار چرخ محرک است و در مصرف سوخت بسیار به صرفه است.

اگرچه لکسوس XU 2022 دارای کابینی زیبا و همراه با تجهیزات استانداردی است، اما مواد به کار رفته در آن مانع می گردد که مورد توجه مردم قرار گیرد.

برای سال 2022، UX200 و UX250h با ترکیب رنگ های بیرونی و داخلی بیشتری ارائه خواهند شد.

به گفته لکسوس مهم تر از همه، این ترکیب رنگ باعث می گردد که خودرو ظاهری مجلل داشته باشد.

تفاوت انواع مدل UX

همانطور که لکسوس اعلام نموده است مدل هیبریدی UX250h به علت داشتن سیستم چهارچرخ محرک استاندارد و مصرف سوخت بهتر، بیشتر در شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اکنون لکسوس UX با پیشرانه بنزینی یا هیبریدی همراه با گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) در دسترس است. با این حال، تنها UX250h ترکیبی دارای سیستم چهار چرخ محرک است.

UX200 معمولی فقط دیفرانسیل جلو دارد و از یک موتور چهار سیلندر 169 اسب بخاری استفاده می نماید.

آخرین UX200 مورد آزمایش به 8.5 ثانیه زمان احتیاج داشت تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در حالی که نسخه ترکیبی UX250h که آزمایش شده 181 اسب بخار قدرت دارد و شتاب آن هم به همان مقدار چشمگیر بوده است.

یک بسته F Sport روی لکسوس XU 2022 ارائه می گردد که باعث ارتقاء عملکرد بخش هایی از خودرو می گردد؛ مانند سیستم تعلیق اسپرت، چرخ های 18 اینچی روی لاستیک های تخت و امکانات منحصر به فرد داخلی و خارجی با این بسته برای مشتری های این مدل در دسترس قرار می گیرند.

اگر بخواهیم در خصوص فضای داخلی این مدل لکسوس صحبت کنیم به جرات می توان گفت که اکنون لکسوس در داخل، دارای چیدمان مجذوب کننده و مواد به کار رفته کاملا با کیفیت است.

بعلاوه دارای مجموعه ای از ویژگی های استاندارد شامل کنترل آب و هوا در دو منطقه و جایگاه های جلو با قابلیت تنظیم قدرت است.

منبع: باشگاه وبلاگ اندورید

منبع: بیت ران

به "لکسوس XU 2022 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لکسوس XU 2022 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید