چمران: به آب و آتش می زنیم تا به تحقق هوای پاک یاری کنیم

به گزارش وبلاگ اندورید، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تحقق هوای پاک آنچه که در دست مدیریت شهری است همانند موضوع حمل و نقل عمومی را پیگیری خواهیم کرد.

چمران: به آب و آتش می زنیم تا به تحقق هوای پاک یاری کنیم

به گزارش وبلاگ اندورید، مهدی چمران پیش از شروع یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در مورد موضوع آلودگی هوای تهران، گفت: در هنگام بروز مسائل نباید آنها را به دوش یکدیگر بیندازیم؛ بلکه باید با همکاری و همپوشانی ظرفیت های جدیدی را برای حل مسائل ایجاد کنیم.

او اضافه کرد: قفل شدن روزهای اخیر تهران مربوط به یخبندان بوده و این در شرایطی است که شهرداری تهران با همه کوشش خود نسبت به توزیع شن از روزهای قبل از بارش اقدام نموده بود ولی هنگام بارش برف کار شن پاشی کند می گردد که البته باید کوشش نمایند این کندی هم روی ندهد.

چمران ادامه داد: بی تردید در هنگام بارندگی کندی تردد رخ می دهد؛ اما اینکه گفته گردد اتومبیل ها مشکل دارند یا هدایت و رانندگی کار خود را انجام نمی دهد اینگونه نیست. بلکه هدایت و رانندگی کار خود را انجام می دهد و اصلاحات خودروها نیز در حال اجرا است که امیدواریم بتوانند روزی اتومبیل هایی در حد و مقدار و با استانداردهای مشابه خارجی فراوری نمایند.

رئیس شورای شهر تهران تاکید نمود: در سایر نقاط جهان نیز در هنگام بارش برف شرایط جدیدی حاکم می گردد و بحران پیش می آید؛ اما باید در هنگام بروز بحران و مشکل در کنار یکدیگر موضوع را حل کنیم و به دوش یکدیگر انداختن مسائل، کار درستی نیست.

او درباره هوای پاک و اقداماتی که در حوزه کاهش آلودگی هوا صورت گرفته است، گفت: اقدامات زیادی صورت گرفته اما هنوز هوای ناپاک بر هوای پاک سبقت گرفته، کوشش لازم که باید انجام می شده در هیچ دوره ای انجام نشده و ما نیز کوشش می کنیم و به آب و آتش می زنیم که آنچه که در دست مدیریت شهری است همانند موضوع حمل و نقل عمومی را دنبال کنیم و از این طریق به تحقق هوای پاک یاری کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "چمران: به آب و آتش می زنیم تا به تحقق هوای پاک یاری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: به آب و آتش می زنیم تا به تحقق هوای پاک یاری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید