فتاحی: آویژه صنعت موجب آشتی مردم با بسکتبال شد

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: نتایج آویژه صنعت و فرش مشهد در این فصل، با وجود هزینه کرد رقبا، قابل قبول بود.

فتاحی: آویژه صنعت موجب آشتی مردم با بسکتبال شد

فرزاد فتاحی در مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال که ظهر امروز در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار گردید، اظهار کرد: در سال های اخیر با برنامه ریزی خوب فدراسیون بسکتبال و کوشش های هیات بسکتبال استان در رده های سنی مختلف توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی توضیح داد: در طول زمانی که هیات با سرپرست اداره می شد، اقدامات قابل قبولی انجام گرفت. باشگاه های آویژه صنعت پارسا و فرش مشهد در طول این مدت یاری زیادی به توسعه بسکتبال استان کردند و نقش به سزایی در شکوفایی این رشته داشتند.

وی با اشاره عملکرد قابل قبول تیم آویژه صنعت در این فصل از لیگ برتر بسکتبال گفت: تیم آویژه صنعت در این فصل لیگ برتر عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت، این تیم با هزینه کمتری نسبت به سایر تیم ها نتیجه قابل قبولی کسب کرد.

فتاحی خاطر نشان کرد: کسب نتایج قابل قبول در این فصل موجب آشتی مردم با رشته بسکتبال شد و تماشاگران در مسابقات حضور پررنگی داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فتاحی: آویژه صنعت موجب آشتی مردم با بسکتبال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: آویژه صنعت موجب آشتی مردم با بسکتبال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید