عدم تمرکز 3 امتیاز ملاقات با آلومینیوم را از استقلال گرفت

به گزارش وبلاگ اندورید، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است بردهای مالی که تیم فرهاد مجیدی در پی آن است، بردهای مطمئنی نیست و هر لحظه ممکن است از دست برود.

عدم تمرکز 3 امتیاز ملاقات با آلومینیوم را از استقلال گرفت

محسن گروسی در گفت وگو با پانا درباره توقف استقلال مقابل آلومینیوم اراک در آخرین ثانیه های این بازی در هفته دوازدهم لیگ برتر ایران گفت: بازی خوبی را از سمت دو تیم نبودیم و شاهد دیداری کم افت و خیز بودیم و تعادل در بازی باعث شده بود که تساوی نتیجه مناسبی برای هر دو تیم از نظر جریان بازی محسوب گردد اما به هر حال هم استقلال و هم آلومینیوم از نظر جدولی احتیاج به امتیاز کامل این بازی داشتند که این سه امتیاز تا آخرین ثانیه ها هم برای استقلال بود اما عدم تمرکز باعث شد تا برد شیرین از دست برود.

وی ادامه داد: رسول خطیبی تیم جوان و خوبی را آماده نموده که در تمام بازی هایی که از این تیم دیدیم با روحیه بالا و جنگندگی در زمین حاضر می گردد و با همین فاکتورها پس از اینکه دروازه شان باز شد، توانستند به استقلال فشار بیاورند و در نهایت به یک امتیاز برسند. البته اگر بازیکنان استقلال کمی باهوش بودند و در آخر بازی تمرکز آنها بیشتر می شد می توانستند با برد زمین را نمایند، هر چند نباید این نکته را هم نادیده گرفت که عملکرد دفاع استقلال در این بازی مانند سایر بازی های لیگ خوب بود اما ضعف در گلزنی و ایجاد موقعیت گل باز هم به چشم می آمد. استقلال تا به اینجای کار 3 بار دروازه اش در لیگ برتر باز شده که هر 3 بار هم منجر به این شده که برد از دست برود. نباید برای فزونی در یک بازی به زدن یک گل اکتفا کرد.

مهاجم اسبق استقلال در ادامه درباره بردهای مالی این تیم گفت: زمانی که شما روی برد مالی حساب باز می کنید هر لحظه امکان دارد که اتفاقی اتفاق افتاده و سه امتیاز از دست شما برود و استقلال متاسفانه رو به این نوع بازی آورده و دو بار به صورت مشابه از همین موضوع ضربه خورده و سه امتیاز از دست تیم رفته است. ابتدای لیگ در شیراز مقابل فجرسپاسی تیم با پنالتی که گرفته شد پیش افتاد و بدنبال حفظ نتیجه رفت و در آخرین ثانیه ها دروازه اش باز شد. در بازی با آلومینیوم هم دقیقا همین اتفاق رخ داد و در دو بازی 4 امتیاز به راحتی از دست رفت. استقلال اگر می خواهد در این فصل پیروز باشد باید فاز تهاجمی خود را تقویت کند. برد مالی برد مطمئنی در فوتبال نیست.

گروسی در خاتمه در واکنش به انتقادهایی که از تعویض های فرهاد مجیدی صورت می گیرد، گفت: الان زمان حمایت از فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال است، باید به تفکرات آنها احترام گذاشت و به تیم انرژی مثبت داد تا با آرامش بیشتری به ادامه لیگ برتر فکر نمایند. اینکه به خاطر یک تعویض تا این حد از فرهاد انتقاد گردد صحیح نیست، در بازی های قبل تعویض های فرهاد باعث برد شد اما حالا در یک بازی جواب نداده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "عدم تمرکز 3 امتیاز ملاقات با آلومینیوم را از استقلال گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تمرکز 3 امتیاز ملاقات با آلومینیوم را از استقلال گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید