عباسیان: کمالوند باید هم از داوری راضی باشد، داور پشت دروازه گفت پنالتی پارس جنوبی درست نبود

به گزارش وبلاگ اندورید، مشخص عباسیان هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که عملکرد داور تأثیر مهمی در شکست این تیم برابر نفت مسجدسلیمان داشت.

عباسیان: کمالوند باید هم از داوری راضی باشد، داور پشت دروازه گفت پنالتی پارس جنوبی درست نبود

مشخص عباسیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اندورید، با اشاره به شکست تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: متأسفانه اولین شکست ما در این بازی رقم خورد و اگر کمی زرنگ تر و مسئولیت پذیرتر بودیم، در خانه پارس جنوبی امتیاز می گرفتیم. در مجموع روز خوب ما نبود و مسئولیت پذیر نبودیم، ولی در همین شرایط هم می توانستیم امتیاز بگیریم که متأسفانه عملکرد داور نقش مهمی در شکست تیم داشت.

وی با بیان اینکه پنالتی گرفته شده برای تیم میزبان درست نبود، تأکید کرد: در دقیقه شش داور یک پنالتی برای پارس جنوبی گرفت که اصلاً هیچ خطایی رخ نداد. بازیکن حریف از پشت سعید محمدفرد رد شد، ولی داور خطای بازیکن ما را گرفت. حتی داور پشت دروازه هم گفت که پنالتی پارس جنوبی درست نبود، ولی داور گفت که تشخیص من پنالتی است. وقتی چنین اتفاقی در دقیقه ششم بازی رخ می دهد طبیعی است که روح و روان تیم ما به هم می ریزد.

عباسیان در قسمت دیگری از حرف هایش توضیح داد: ما که نمی توانیم اعتراض کنیم و دیگر امتیازی هم به تیم ما داده نمی گردد، ولی فکر می کنم بعد از یک سال و نیم دوری از میادین، این قضاوت برای داور بازی سنگین بود. البته آقای کمالوند گفته است که عملکرد داور بسیار خوب بود.، معلوم است، ایشان باید هم از قضاوت داور راضی باشد! در یک صحنه دو بازیکن حریف با یکدیگر برخورد کردند، ولی داور خطای بازیکن ما را گرفت! متأسفانه داوری این بازی نقش مهمی در شکست ما داشت.

هافبک تیم فوتبال سایپا در سرانجام اعلام نمود: هرچند فاصله بازی ها خیلی نزدیک است، ولی خیلی زود باید ریکاوری کنیم تا آماده بازی با تراکتور شویم. ما تیم خوبی داریم، ولی بازیکنان جوان ما هم خیلی زود باید پخته تر شوند. ما باید در زمین مسابقه با هوش و تمرکز بیشتری بازی کنیم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عباسیان: کمالوند باید هم از داوری راضی باشد، داور پشت دروازه گفت پنالتی پارس جنوبی درست نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: کمالوند باید هم از داوری راضی باشد، داور پشت دروازه گفت پنالتی پارس جنوبی درست نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید