حمایت یحیی از ستاره تیمش؛ باید فیکس جام جهانی باشد ، یک اتفاق در تیم من تضمین کننده قهرمانی است

به گزارش وبلاگ اندورید، سرمربی پرسپولیس بعد از ملاقات برابر نفت از درخشش یک بازیکن تمجید کرد.

حمایت یحیی از ستاره تیمش؛ باید فیکس جام جهانی باشد ، یک اتفاق در تیم من تضمین کننده قهرمانی است

به گزارش وبلاگ اندورید پرسپولیس در اولین حضور تماشاگران زن خود توانست با پیروزی 2 بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان به صدرجدول صعود کند. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری گفت: به نوبه خودم این برد را به هواداران خاص پرسپولیس که زنان بودند، تقدیم می کنم. حضور آن ها خیلی پرشور و با نشاط بود. از تک تک آن ها در کنار سایر هواداران تیم تشکر می کنم که این جو را راه انداختند. با حضور آن ها حیف بود بازی را نمی بردیم.

وی درباره بازی تیمش در این ملاقات گفت: نیمه اول خیلی خوب بود. کنترل بازی دست مان بود و توانستیم با پاس های کوتاه موقعیت های خوبی بسازیم و حریف را کاملا کنترل کنیم. تنها یک اشتباه داشتیم که حریف به موقعیت رسید.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه صنعت نفت در نیمه دوم تبدیل به تیم بهتری شد اضافه نمود: آنها برای تمام تیم ها دردسر درست خواهند کرد. نفت آبادان خیلی خوب به بازی مسلط شد و توانست موقعیت های زیادی ایجاد کند. باید در مواقعی که گل می زنیم دقت کنیم.

گل محمدی درباره صحبت هایی که در بین دو نیمه با بازیکنانش انجام داد، گفت: گفتم باید دنبال گل دوم باشیم. نباید در پی حفظ گل و سرانجام بازی باشیم. در مجموع از آن ها تشکر می کنم. گرفتن این سه امتیاز از لحاظ روحی و روانی به تیم یاری می نماید. باید درس های خوبی از این شیوه بازی بگیریم.

سرمربی پرسوپولیس بیرانوند را دروازه بان شماره یک ایران در جام جهانی نامید و گفت: دو سه موقعیت به حریف دادیم ولی عملکرد بیرانوند روی همان صحنه ها خیلی خوب بود. او نشان داد کیفیت بالایی دارد و بدون شک باید نفر اول تیم ملی ایران در جام جهانی باشد. وقتی در چهار بازی گل نمی خورید، احساس خیلی خوبی است. این موضوع می تواند تضمین کننده قهرمانی باشد. باز هم می گویم می توانیم بهتر دفاع کنیم و می توانیم بهتر از این ها باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره روی کار آمدن مهدی تاج اظهار کرد: در کنفرانس قبل از بازی هم درباره اش صحبت کردم. با توجه به شرایط تیم ملی فوتبال ایران، شرایط موجود در شأن و شخصیت فوتبال ایران نبود. به هر حال خوشحالم که فوتبال سر و سامان پیدا می نماید. برای او آرزوی موفقیت دارم.

منبع: همشهری آنلاین

به "حمایت یحیی از ستاره تیمش؛ باید فیکس جام جهانی باشد ، یک اتفاق در تیم من تضمین کننده قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت یحیی از ستاره تیمش؛ باید فیکس جام جهانی باشد ، یک اتفاق در تیم من تضمین کننده قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید