صدور مجوز احداث 75 واحد صنعتی در استان اردبیل

به گزارش وبلاگ اندورید، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: سال جاری 75 مجوز احداث ساختمان در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان صادر شده است.

صدور مجوز احداث 75 واحد صنعتی در استان اردبیل

به گزارش وبلاگ اندورید از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل امروز در بازدید از اجرای چند طرح فراوریی در شهرک صنعتی خلخال گفت: این طرح های صنعتی در سطح 10 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی اجرا می گردد که با تکمیل و بهره برداری از آنها شاهد آغاز فراوری و اشتغال بکار این واحدها در سال آینده خواهیم بود.

او با بیان اینکه بر اساس قوانین مربوط به شهرک های صنعتی کشور هرگونه ساخت و ساز در شهرک های صنعتی استان اردبیل از قانون شهرداری ها مستثنی است، اضافه نمود: اخذ مجوز و آغاز عملیات ساختمانی در شهرک های صنعتی نیازی به دریافت مجوزهای جداگانه از دستگاه های اجرایی مختلف ندارد و همه امور اداری این گونه ساخت و سازهای صنعتی به وسیله شرکت شهرکهای صنعتی استان انجام می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: هزینه صدور مجوز احداث ساختمان در شهرک های صنعتی رایگان است و این امر همیشه زمینه ساز کاهش هزینه های ساخت و ساز واحدهای فراوریی و صنعتی در شهرک های صنعتی استان اردبیل می گردد.

اهلی گفت: شهرک های صنعتی عاملی مهم در جهت توسعه صنعت استان محسوب می گردد که در صورت هرگونه بی توجهی به حمایت از سرمایه گذاران آن و بعلاوه فقدان و کمبود زیرساخت های لازم فرار سرمایه گذاران از استان را بدنبال خواهد داشت.

او اضافه نمود: صنعت استان اردبیل از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه صنعتی برخوردار است و دستیابی به این رشد، با احداث شهرک های صنعتی نو به عنوان راهکاری مناسب در جهت دستیابی به جهش سریع صنعت محسوب می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: تنها 6 واحد صنعتی از مجموع واحدهای راکد شهرک صنعتی خلخال دارای سند مالکیت هستند و سایر صاحبان واحدهای فاقد سند مالکیت نیز از واگذاری محل کار تعطیل شده خود به سرمایه گذاران نو بصورت استیجاری و یا ملکی خودداری می کردند که این مشکل با دعوت از این افراد به فرمانداری و تشکیل جلسات مختلف حل و مکان واحدهای صنعتی تعطیل شده به جوانان جویای کار این شهرستان واگذار شد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور مجوز احداث 75 واحد صنعتی در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز احداث 75 واحد صنعتی در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید