شیائومی نسخه بتا MIUI را در گوشی های خود آزمایش می نماید

به گزارش وبلاگ اندورید، آزمودن نسخه های بتا از سیستم عامل های مختلف همواره با ریسک همراه است و این بار نیز نوبت به شیائومی رسیده تا نسخه بتا MIUI را در گوشی های خود بیازماید.

شیائومی نسخه بتا MIUI را در گوشی های خود آزمایش می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این پیشرفت جدید ممکن است به عنوان یک خاطره تلخ یا شیرین برای بسیاری از کاربران ثبت گردد اما به وضوح معین است که شیائومی میخواهد به طور خاص روی سیستم عامل MIUI متمرکز گردد.

اگر در خصوص MIUI اطلاعاتی ندارید، جالب است بدانید که MIUI درواقع یک نسخه تغییر یافته از اندروید است که به آن رابط کابری نیز گفته می گردد. از زمانی که برند چینی شیائومی گوشی های هوشمند خود را در چین فراوری کرد، MIUI را به عنوان یک نسخه بومی سازی شده از اندروید به صورت پیش فرض روی گوشی های خود نصب کرد.

بعدها با گسترش بازار شیائومی و استقبال از محصولات آن در بازارهای جهانی، شیائومی نسخه جهانی MIUI را هم در بروزرسانی های بعدی معرفی کرد. MIUI در اصل همان سیستم عامل اندروید است که توسط تیم توسعه دهنده MIUI در شرکت شیائومی تغییر یافته است تا کارایی و عملکرد بهتری داشته باشد. البته امکان نصب MIUI روی دیگر مدل های موبایل هوشمند اندرویدی غیر شیائومی هم فراهم است.

اگرچه توسعه MIUI می تواند یک پیشرفت بزرگ باشد اما در واقع دوم به نظر می رسد یک شمشیر دو طرفه است. چرا که می تواند نظر مثبت بسیاری از کاربران را جذب کند یا برعکس باعث گردد شیائومی از این سیستم عامل لطمه بخورد. ضمن این که نصب نسخه بتا یا آزمایشی نیز اغلب با باگ هایی همراه است. با این وجود در صورتی که کاربر شیائومی هستید و هنوز علاقمندید، این نسخه را نصب کنید، بهتر است سری به بخش به روزرسانی گوشی های خود بزنید البته مشروط بر آن که ردمی 6، ردمی A6 و می 6 دارید.

منبع: انتخاب

به "شیائومی نسخه بتا MIUI را در گوشی های خود آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی نسخه بتا MIUI را در گوشی های خود آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید